[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

Aan de desk was dus niks te regelen.
Geld wordt een dezer dagen netjes terug gestort.

Verder prima geholpen en was er weer snel weg ondanks grote bestelling en dat mijn bon niet te vinden was.

Bedankt team Valk 👍
Dus is het toch aan de desk geregeld?

Was er vanmorgen rond 8.30uur. Super snel geholpen. Er kwam al een medewerker naar buiten gelopen met de vraag of ik een grote bestelling had. Hij bood gelijk aan om mij te helpen en ik kon mijn auto gelijk voor de grote deur zetten. Met een paar tellen waren alle producten in de auto gezet. Top service!!!

Gisteravond mijn bestelling opgehaald. Weer super geholpen! Het ging zo snel (nadat alles was gecontroleerd) dat ik zelf maar 1 doos in de auto heb gezet😂.

Top service weer!

Fijne jaar wisseling allemaal!

Goedenmorgen dames en heren

Had je boxen nodig wij hebben nog voldoende staan dus wees er snel bij op is op .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Vanochtend hier geweest en rap geholpen! Luc even gesproken, die eerst naar mn setje classic fountains aan het loeren was maar daaronder een doosje Kometenbomben van Funke zag liggen en dit toch wel iets mooier vond nog haha. Leuk om iemand van het forum te spreken! Tot volgend jaar

Hallo Allemaal.

Gelukkig nieuwjaar en een goed en gezond 2025. Ik hoop dat jullie allemaal een goed oud en nieuw gehad hebben met mooi vuurwerk.
Ik blij om te lezen dat er zo veel goede ervaringen dit jaar bij VWPD waren. Zelf had ik ook wel het idee dat het allemaal vlot en soepel is verlopen. Maar het doet wel goed om dat ook van jullie te horen. Ik heb er met veel plezier gewerkt en hoop jullie dan ook weer terug te zien aan het eind van het jaar!!

Ook ik ben de 28e weer bij 2 vestigingen van valk geweest, Geesteren en Rijssen.
Dit jaar ook alles weer tip top voor elkaar. Dozen werden zelfs naar de auto gebracht. Geesteren was de 28e in dikke mistbanken gehuld maar gelukkig wist de auto met gemak de route wel. In Rijssen de verleiding niet kunnen weer staan en 4 keer de dagaanbieding maar meegepakt. Tijdens het zoeken naar mijn bestelling werden de zojuist gekochte cakes ook klaar gezet en met 10 minuten stond ik weer buiten!

Toch een klein kritiek puntje, ik hoop dat de oude valk big 19 weer terug keren in de 12 in een karton doos tegen een scherpe prijs. Blijven geweldige cakes. Overigens niks mis met die lucky cakes maar vind die blauwe valk labels toch leuker staan.

Back
Bovenaan