[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

...

Let op: Dat de 1e bestelling met de gekozen dag en tijdstip van het afhaal moment, zal zijn voor alle opvolgende bestellingen die men eventueel daarna nog zal gaan plaatsen.

...

Even voor de zekerheid... Ik heb mijn eerste en tweede bestelling staan op de 28e. Deze dag is niet meer beschikbaar zie ik. Mocht ik nog een bestelling doen kan ik dan gewoon een andere dag en tijd kiezen maar alsnog ophalen op de tijd van mijn eerste bestelling? Hoor het graag!

@subarufreak lang niet gesproken! Leuk je nog actief te zien.

Wat betreft dit blok, hier kan ik weinig over vinden. Is dit echt zo’n bizarre afprijzing of ligt de advies hoog cq is er sprake van een productie fout. Wat ik ook lastig inschatten vind is de effect groottes. Er staat geen kaliber bij. De prijs/ kruit hoeveelheid is in ieder geval goed.

Screenshot_20241004_214459_Samsung Internet.jpgheb hier ook een vraag over, boven staat 588 shots en als je erop klikt is het opeens 528
Om welke versie gaat dit en hoeveel kruit zit er dan in, betreft dit dan de 4000 gram of de 6000 gram kruit?

Even voor de zekerheid... Ik heb mijn eerste en tweede bestelling staan op de 28e. Deze dag is niet meer beschikbaar zie ik. Mocht ik nog een bestelling doen kan ik dan gewoon een andere dag en tijd kiezen maar alsnog ophalen op de tijd van mijn eerste bestelling? Hoor het graag!
En dat gaat automatisch?
Of moet er bij een volgende bestelling bij opmerking bij gezet worden “graag bij bestelling #…. Voegen”?

Bekijk bijlage 1800416heb hier ook een vraag over, boven staat 588 shots en als je erop klikt is het opeens 528
Om welke versie gaat dit en hoeveel kruit zit er dan in, betreft dit dan de 4000 gram of de 6000 gram kruit?
De nieuwe versie is met 528 shots en 4kg kruit en is ook een dubbele compound geworden zoals op de afbeelding. Dus ik denk dat het de nieuwe versie is echter kan ik hier nog geen filmpje van vinden..

Onder het mom "niet geschoten...."
De Cairo's en wat andere mooie producten heb ik kunnen bestellen, maar helaas is de "Clash of the Titans" uitverkocht. Enig idee of die nog weer online komt?

Edit: zag dat ie er weer op stond. Heb 'm in de pocket!
Dank je wel!

Laatst bewerkt:
Goedenavond allen

Clash of the titans is wederom toegevoegd ( ze gaan wel extreem hard).
Dus ik weet niet hoelang we dit kunnen volhouden hahahah.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan