[Freakactie 2024] Vuurwerkperdoos

ze zijn welkom. de rest van magnum verkoopt ook wel aardig hoor. zie regelmatig andere artikelen ook op uitverkocht staan dat ze weer moeten gaan kijken voor nieuw spul

Ik ben echt zo blij dat er nog winkels zijn die goede prijzen hanteren! Ik ga dit jaar denk ik gewoon de 3 uur rijden (heen en terug) ;) Ik bespaar hier zeker 200-300 euro mee!
Ook bijvoorbeeld met de Cairo crackling. Voor een doos echt een nette prijs. Bij de meeste zaken betaal je gewoon €30 per stuk. Ook bij een vol karton

Goedemorgen,

Weet iemand of de 1.2 temptation willow die dit jaar geleverd wordt in kooi zit? Ik had vorig jaar de big booster die zat in kooi.

Is weer te koop.
Bedankt! gelijk de bestelling geplaats. wat me opviel is dat er nog maar 'weinig' afhaaltijden beschikbaar zijn op de 28. Nu had ik al eerdere bestellingen geplaatst dus voor mij geen probleem maar hoelang blijft vwpd nog open? vorig jaar werd het ineens abrupt gesloten.

Dat is eigenlijk heel simpel. Vol is vol. Doormiddel van bestellingen toevoegen proberen we ruimte te houden. Ik weet zelf niet hoevol het zit. Daar bemoei ik me niet mee😃

Back
Bovenaan