Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij kan Magnum wel een Caïro vestiging in Geesteren beginnenEr word eerst bij magnum een partij besteld voor dat wij het op de site zetten. Daar word het ook voor ons apart gezet.
Ook bijvoorbeeld met de Cairo crackling. Voor een doos echt een nette prijs. Bij de meeste zaken betaal je gewoon €30 per stuk. Ook bij een vol kartonIk ben echt zo blij dat er nog winkels zijn die goede prijzen hanteren! Ik ga dit jaar denk ik gewoon de 3 uur rijden (heen en terug)Ik bespaar hier zeker 200-300 euro mee!
Alleen als de Strong Celebration in de aanbieding komt voor 5 tientjes ben ik bereid er naar toe te rijden.Hier iemand uit West-brabant die naar vuurwerkperdoos gaat?
Als er de Cairo crackling nog kan krijgen ga ik, kom uit gouda zelfIemand uit de regio Zoetermeer die naar valk gaat ?
Ze zijn er weer dus sla je slagAls er de Cairo crackling nog kan krijgen ga ik, kom uit gouda zelf
Goedemorgen,
Weet iemand of de 1.2 temptation willow die dit jaar geleverd wordt in kooi zit? Ik had vorig jaar de big booster die zat in kooi.
Bedankt! gelijk de bestelling geplaats. wat me opviel is dat er nog maar 'weinig' afhaaltijden beschikbaar zijn op de 28. Nu had ik al eerdere bestellingen geplaatst dus voor mij geen probleem maar hoelang blijft vwpd nog open? vorig jaar werd het ineens abrupt gesloten.Is weer te koop.
@subarufreak komt er nog een mysterybox dit jaar?