[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Extra banner (33).png

PROFITEER ERVAN, ZOLANG HET KAN!

Vandaag hebben we de productvideo's van de hele Budget Boom-lijn toegevoegd aan de webshop en hier op Vuurwerkcrew. Hier zitten leuke items tussen voor de kleinere portemonnee, de kids óf als je voor weinig geld een leuk project wilt maken! Denk bijvoorbeeld aan de Thunder Pop (cake met diverse mines), Dragon's Roar (waar kennen we die van?) of de Midnight Magic met 60 gekleurde en knetterende tails. Ook zitten er 2 hele leuk fonteinen tussen voor een leuke prijs, de Fizzy Fountain en Outbreak.

Om jou kennis te laten maken met deze nieuwe lijn ontvang je nu tijdelijk 15% EXTRA korting bovenop de freakprijs!
Let op: korting wordt in je winkelmandje verrekend.

Wacht niet te lang, want: zo snel als ie gekomen is, kan die ook weer verdwenen zijn....

Beste,

Om tijdens de afhaaldagen mijn route beetje praktisch te houden en ik deze cakes dit jaar in mijn collectie wil heb ik besloten om bij vuurwerkfeestje een kartonnetje van 2 wolff cakes te kopen.

Cool beauty: uitverkocht

Mayday (1 stuk beschikbaar) batch 2024 €29,5

Indien jullie interesse hebben in 1 van deze cakes mogen jullie rechtstreeks contact opnemen met vuurwerkfeestje. "Vuurwerkfeestje.nl" <[email protected]>
betaling en afhaal datum is rechtstreeks te regelen met vuurwerkfeestje.
OP=OP , deze cakes komen niet in de collectie van vuurwerkfeestje.
En niet verkochte cakes worden door mij eind december overgenomen.

Rico, dankjewel dat ik dit met jullie kan regelen, top service.

Mvg Michiel

Laatst bewerkt:
Het was weer gezellig vanmiddag, lekker wat drinken en over vuurwerk ouwehoeren met medefreaks. En geheel volgens wat inmiddels een traditie is geworden waren de roze koeken ook weer van de partij. Natuurlijk kon het bunker rondje ook deze keer weer niet ontbreken, altijd genieten! Bedankt Rico en medefreaks voor wederom een gezellige VrijMiBo!

Beste,

Om tijdens de afhaaldagen mijn route beetje praktisch te houden en ik deze cakes dit jaar in mijn collectie wil heb ik besloten om bij vuurwerkfeestje een kartonnetje van 2 wolff cakes te kopen.

Cool beauty: (1 stuk beschikbaar) €29,5

Mayday (2 stuks beschikbaar) batch 2024 €29,5

Indien jullie interesse hebben in 1 van deze cakes mogen jullie rechtstreeks contact opnemen met vuurwerkfeestje. "Vuurwerkfeestje.nl" <[email protected]>

Mvg Michiel
Thnx! Gebruik van gemaakt. Heerlijke kleuren die cool beauty.

Vanmorgen hebben we de showroom opgeruimd en alvast ruimte gemaakt voor onze nieuwe collectie! :p
Dat betekent ook dat we weer een groot aantal dummy's hebben die gratis en voor niks weg mogen.
Af te halen tijdens onze openingstijden of op afspraak. Red jij ze van het oud papier? Alles wat er half november nog staat gaat de bak in!

IMG_2015.jpg

Beste,

Cool beauty: uitverkocht

Mayday (1 stuk beschikbaar) batch 2024 €29,5

Mvg Michiel
Ondertussen is de cool beauty al uitverkocht en is er nog 1 mayday beschikbaar.
Prijs €29,50
indien intresse mag je contact opnemen met "Vuurwerkfeestje.nl" <[email protected]>

Back
Bovenaan