zwelgje79
VWC lid
Wat kon je echt niet laten liggen?Toch nog maar een kleine bestelling gedaan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat kon je echt niet laten liggen?Toch nog maar een kleine bestelling gedaan![]()
Geen idee, mystery dealWat kon je echt niet laten liggen?
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Deze is reeds in bestelling. Dit is een showtopper die je echt gehad moet hebben.Als ik hem nog niet besteld had zou ik het wel wetenMooie prijs voor een hele mooie compound, een van m'n favorieten!
Budget is zo 2023....Ik ben ontzettend blij met al deze fantastische aanbiedingen maar mn budget wat minder![]()
22 november = FREAKAVOND! |
Op veler verzoek gaan we het weer doen dit jaar: onze FREAKAVOND! Noteer vrijdag 22 november 20:00 uur alvast in je agenda, want dit mag je niet missen. Wat je zoal kunt verwachten? Een hapje, drankjes, een kijkje in de bunkers, prijzen winnen met onze quiz en profiteren van exclusieve aanbiedingen. Maar bovenal: lekker slap lullen over vuurwerk met alleen maar échte freaks! Zien we jou 22 november in Roosendaal? |
Er zit er nog eentje in een winkelmandje verstopt zie ik..Denk dat ik de laatste Disturbed heb mee gepakt, erg blij mee! Ook nog een dazzling dream in het mandje, want die ziet er toch wel erg lekker uit! Thanks mannen voor deze mooie extra acties!
Hij was dik he op die video?De 22e van november staat in de agenda, leuk!
Het is wel erg verleidelijk om zo'n Dazzling Dream mee te pakken. Hij ziet er erg dik uit op het filmpje.
Dazzling Dream tijdelijk voor 85,-! |
Velen van jullie hebben hem al in bestelling staan, onze eigen Dazzling Dream. Deze week hebben we exclusieve beelden mogen zien van de productieversie zoals deze straks bij jou in de straat staat.. Man o man, dat gaat spektakel opleveren! De kwaliteit is super! Om zoveel mogelijk freaks hiervan mee te laten genieten, hebben we de Dazzling Dream tijdelijk MysteryMoment gemaakt. Dat betekent een tijdelijke actieprijs van 85,- voor een hele korte periode. Voor je het weet is ie weer verdwenen, dus sla snel je slag! Dazzling Dream - Vuurwerkfeestje.nl![]() |