[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Wel grappig om te zien inderdaad, weinig usernames die je kent laten we maar zeggen.
Ach, Feestje is al te ver voor me en met deze chaos wacht ik inderdaad wel een maandje.
Wel een dikke pluim naar Feestje dat ze nu alweer met een actie komen!

Dat is natuurlijk kort door de bocht, als ik even naar mezelf kijk, ram ik al 10 jaar elk jaar een fortuin weg, maar ik heb geen tijd het hele jaar door om op dit forum alle reacties te lezen/erop te reageren ivm werk en een kind. Deze afgelopen oud en nieuw nog een kleine 6k weggeschoten...

Dat is natuurlijk kort door de bocht, als ik even naar mezelf kijk, ram ik al 10 jaar elk jaar een fortuin weg, maar ik heb geen tijd het hele jaar door om op dit forum alle reacties te lezen/erop te reageren ivm werk en een kind. Deze afgelopen oud en nieuw nog een kleine 6k weggeschoten...

Hoho, niet verkeerd interpreteren. Het gaat niet voor iedereen op natuurlijk. Daarnaast zeg ik ook niet dat je er geen gebruik van mag maken. Het is gewoonweg opvallend, net zoals met de winacties in december. Ennn, back on topic.

Hopelijk kan ik later in het jaar nog een plekje om
00:00 bemachtigen ipv 01:30 :)

Laatst bewerkt:
Ik probeer al een uur af te rekenen maar krijg het niet gedaan. Eerst 5 minuten "verifying" en daarna druk ik op afrekenen en gebeurd er niks. Iemand een tip? :p

afgelopen keer was top bij vuurwerkfeestje, nu ook weer een aantal mooie dingen besteld! hopelijk vallen de annuleringen mee en anders kijken we de rest van jaar wel weer voor wat moois, bedankt vuurwerkfeestje!

Eerste bestelling gedaan. Ik heb rustig gewacht tot de drukte voorbij was. Wat ik wilde hebben was er gelukkig nog.

Wel ingeschreven maar toch nog niet besteld... Ik wacht nog even af, moet hier ook nog nieuw glas en t huis schilderen en een bruiloft betalen. Dus denk dat we dit jaar wat rustiger aan doen haha.

Haha, top om die gekkigheid te zien hoor. Heb ook even meegekeken rond de klok van 20:00. Zaten wat mooie aanbiedingen bij. Voor mij helaas te ver weg.

Helaas van 20:30 gepoogd om wat te bemachtigen. Veel vertraging op de website omdat het niet werkte. Best jammer want er zaten leuke producten tussen.

Back
Bovenaan