[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Mensenkinderen. De site kan het aantal bestellingen niet aan. Er kunnen daarom wat zaken mis gaan technisch gezien, we zullen alle orders checken later vanavond... Dank voor jullie enthousiasme!

GVD Magic Sunset uitverkocht... waren er daar zo weinig van of is hij opeens zo hype ?

Mijn allereerste post op dit forum, bedankt voor de mooie actie! Break out, 2 Cairo's en de 1.2" Willow Mayhem kunnen scoren! Nu al zin om ze te komen ophalen! En kijk uiteraard uit naar nog meer mooie acties het komende jaar :)

Een winstwaarschuwing, er zijn een aantal artikelen in de min geschoten doordat er zoveel orders tegelijk binnenkwamen. We zullen op volgorde van binnenkomst van de order de artikelen toewijzen of helaas moeten verwijderen. Onze excuses:shocked:

Hier lag ook de site even eruit helaas, een aantal producten die nu al uitverkocht zijn en de producten die nog interessant zijn is eigenlijk net niet genoeg om de rit te maken. Toch wil ik Vuurwerkfeestje bedanken voor het aanbieden van de actie!

Hij blijft bij mij al 10 minuten hangen op verifying. Daardoor al producten gemist... Jammer dit.

Edit: nu doet heel de afreken knop niks meer.

Back
Bovenaan