[Freakactie 2024] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Gisteren ook nog het harde werk van Vuurwerkfeestje mogen aanschouwen voor de nieuwe site. Ziet er top uit! Hopen dat die snel te bewonderen is voor iedereen.

Op naar de volgende VrijMiBo op 26 april :biertje:.

Schiet mij maar kek, maar ik zit gewoon op de site naar zie geen vernieuwing en tevens ook geen Radical Power

Schiet mij maar kek, maar ik zit gewoon op de site naar zie geen vernieuwing en tevens ook geen Radical Power

Radical was tijdelijk leverbaar en is nu uitverkocht. De nieuwe site is nog niet in de lucht maar kan al wel kijken. Vuurwerkfeestje.webshop.kei.io

Radical was tijdelijk leverbaar en is nu uitverkocht. De nieuwe site is nog niet in de lucht maar kan al wel kijken. Vuurwerkfeestje.webshop.kei.io

Dankjewel voor de info.

@ Geweldig mooie, strakke en overzichtelijke site. Ziet er stukken beter uit dan de huidige.

Je kan de site nu al bekijken staan helaas geen prijzen bij komt dit nog voor dat de site de lucht in gaat...?

Blijkbaar is er iets aanstaande! Ik was aan het rondneuzen op de site toen alle pagina's in een rookgordijn verdwenen! Spannend!

Back
Bovenaan