[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Ik heb mijn geld ook netjes terug ontvangen. Ik kom de 28ste in de ochtend langs om de kilo knaller, color crown en wat funke spul op te halen. Is er genoeg voorraad van deze twee boxen?

En daarbij, is de color crown een omlabeling van de furious thunder?
Kiloknaller zijn twee 500 grammers:) Die voorraad zal nooit opgaan.

Color crown is nog even afwachten op batchnummer ivm afkeur. Maar de Furious Thunder is wel een omlabeling.

Hoe zit het met de Iro Kin Beauty? Hebben jullie daar ook genoeg van? Dat is voor mij een reden om even om te rijden de 28ste namelijk... ;-)

Wij hebben meer dan genoeg voorraad. Voor de komende 4 jaar zijn we voorzien van vuurwerk gezien ons huidige voorraad. We zullen ieder uur aanvoer hebben, we zullen nooit leeg gaan.

Hoi Dave.

ook wij hebben netjes ons geld terug ontvangen enorm bedankt daarvoor met bijbehorende communicatie .

wat ik niet helemaal begrijp is dat je voor 4 jaar voorraad hebt en alle orders hebt geannuleerd en dan toch met de losse verkoop mag uitleveren aan al je klanten.

Waarom dan niet de afgesproken orders ook uitleveren aan alle liefhebbers die al eerder dit jaar een order hebben geplaats.

ik hoor het graag.

Hoi Dave.

ook wij hebben netjes ons geld terug ontvangen enorm bedankt daarvoor met bijbehorende communicatie .

wat ik niet helemaal begrijp is dat je voor 4 jaar voorraad hebt en alle orders hebt geannuleerd en dan toch met de losse verkoop mag uitleveren aan al je klanten.

Waarom dan niet de afgesproken orders ook uitleveren aan alle liefhebbers die al eerder dit jaar een order hebben geplaats.

ik hoor het graag.
licht niet aan Dave. denk dat ze graag uit hadden geleverd.
dit is iets wat de overheid-keurende instanties hebben voorgelecht.
dat er verder geen openheid wordt gegeven openbaar is zeker te begrijpen.
meer info kan meer sancties tot gevolg hebben, en dan zit het risico er in om helemaal geen verkoop te hebben.

eerlijk ik vind Vathorst heel erg sterk naar de liefhebber toe!
alles netjes terug betaald, goede vooraad aan gelecht! en ze doen er alles aan.
kan alleen maar zeggen, hulde!!!

De prijzen zien er echt prima uit op de website! Ik houd mezelf gewoon aan de eerder voorgenomen route en kom nog even lekker bij jullie shoppen in de winkel!!

Ik neig er ook naar om de 28e in de ochtend langs te komen. Moet daarna door naar Utrecht, ben dus wel benieuwd hoe het proces gaat lopen.
Als jullie overlopen worden om 08:00 op de 28e sta ik daar dan 2 uur te wachten of wordt dit in goede banen geleid? Anders kom ik later met de route in de problemen.
Dank ;)

Hoi Dave.

ik hoor het graag.

Ga er maar vanuit dat alle freaks binnen een x aantal uur zouden komen ophalen. Zoals hij al aangeeft zal hij ieder uur moeten gaan aanvullen vanuit een externe locatie, kans dat er dat bepaalde artikelen niet voorradig zijn is groot. Dan zou je, je bestelling dus in meerdere verschillende uren tussen de 28e en 31e moeten gaan ophalen, lijkt mij niet handig.

Heel erg bijzonder verhaal dit, zoals eerder aan gegeven hier dat er wel voor 4 jaar aan voorraad is en dat er met de losse verkoop alleen uitgeleverd gaat worden..
Je zou haast denken dat er vorig jaar met de voorbestellingen uitleveren / of met de voorbestellingen niet op de juiste plaast hebben staan iets verkeerd is gegaan.
Waardoor dit dus nu juist niet meer mag.

Heel erg bijzonder verhaal dit, zoals eerder aan gegeven hier dat er wel voor 4 jaar aan voorraad is en dat er met de losse verkoop alleen uitgeleverd gaat worden..
Je zou haast denken dat er vorig jaar met de voorbestellingen uitleveren / of met de voorbestellingen niet op de juiste plaast hebben staan iets verkeerd is gegaan.
Waardoor dit dus nu juist niet meer mag.
Dat kan vanalles zijn, als de uitpakbunker afgekeurd is kun je geen bestellingen klaarmaken. Dan heb je maar heel beperkt open voorraad. Dus dan moet je telkens aanleveren. Dat werkt niet met bestellingen. Slechts 1 mogelijk voorbeeld. Ze doen dat echt niet bewust. Ze lossen het juist perfect op gezien de omstandigheden. Wilden ze er een slaatje uit slaan zouden ze hele andere prijzen hanteren. Niet meteen zo achterdochtig zijn, die mensen doen ontzettend hun best merk ik wel. Ook netjes eerlijk antwoorden op voorraden van producten etc.

Dat kan vanalles zijn, als de uitpakbunker afgekeurd is kun je geen bestellingen klaarmaken. Dan heb je maar heel beperkt open voorraad. Dus dan moet je telkens aanleveren. Dat werkt niet met bestellingen. Slechts 1 mogelijk voorbeeld. Ze doen dat echt niet bewust. Ze lossen het juist perfect op gezien de omstandigheden. Wilden ze er een slaatje uit slaan zouden ze hele andere prijzen hanteren. Niet meteen zo achterdochtig zijn, die mensen doen ontzettend hun best merk ik wel. Ook netjes eerlijk antwoorden op voorraden van producten etc.
Ik kan wel voorbeelden op noemen hoe dat wel kan werken, als je direct al met zo'n antwoord komt denk ik niet dat dat zin heeft. Als ik achterdochtig zou zijn zou ik wel gezegd hebben dat ze nu mooie prijzen hanteren maar klanten nog steeds meer betalen als bij hun bestellingen eerder dit jaar.
Kom met een duidelijke reactie als bedrijf dan weten klanten waar ze aan toe zijn.

Ik kan wel voorbeelden op noemen hoe dat wel kan werken, als je direct al met zo'n antwoord komt denk ik niet dat dat zin heeft. Als ik achterdochtig zou zijn zou ik wel gezegd hebben dat ze nu mooie prijzen hanteren maar klanten nog steeds meer betalen als bij hun bestellingen eerder dit jaar.
Kom met een duidelijke reactie als bedrijf dan weten klanten waar ze aan toe zijn.
Blijkbaar interesseert het de meeste op dit moment niet heel veel!! Waaronder mij, een kwestie van vertrouwen in de zaak en dat vertrouwen is iets wat ze zelf in al die jaren door onder andere hun open en eerlijke communicatie hebben opgebouwd en ook nu weer waar hebben gemaakt. En zoals al vaker gezegd is hier en bijvoorbeeld in het topic over de crowdfunding is het niet altijd even tactisch om alles op straat te gooien...

Niemand verplicht je om hierheen te gaan toch?

Dat klopt inderdaad.

Otello hebben we 100+ stuks van:)
Bedankt voor jullie antwoord. Denk dat ik nog even langs kom voor een Otello. Heb niet zo'n zin om de nacht van 27-> 28 december op een matje voor de deur v/d winkel te gaan liggen om er zeker van te zijn dat ik één v.d. twee exemplaren van de 4 seasons kan bemachtigen :P

Is het wellicht een idee voor de nachtopening om een loterij te doen? Iedereen die in het eerste kwartier binnen is en de 4 seasons wilt bemachtigen krijgt een lot. Om 00:15 sluit de loterij en worden er twee winnaars getrokken.

Lijkt me sfeer verhogend.

Is het wellicht een idee voor de nachtopening om een loterij te doen? Iedereen die in het eerste kwartier binnen is en de 4 seasons wilt bemachtigen krijgt een lot. Om 00:15 sluit de loterij en worden er twee winnaars getrokken.

Lijkt me sfeer verhogend.
De nachtopening gaat helaas ook niet door dit jaar :(

Back
Bovenaan