[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Voor mij is ie te vaak in de herhaling gegaan. Daardoor de ruggengraat van een weekdier.
Na de demo bij Ano toch nog een Royal Match toegevoegd. Maar dit was echt de laatste bestelling dit jaar.😇
Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Moest ook wel wat halen nog,anders zou ik alleen voor de transbomber erheen rijden

Zie dat de milf fontein niet meer op de site staat, is er een kans dat deze nog terug komt?

Geachte klant,

Met pijn in ons hart moeten wij u helaas informeren dat alle vuurwerkbestellingen voor dit kalenderjaar geannuleerd zullen worden. Deze beslissing is genomen vanwege een recente wijziging in ons huidige UPD (Regelementen). De impact hiervan is zo groot dat het voor ons helaas niet meer mogelijk is om de voorbestellingen te verwerken.

Deze drastische verandering is pas gisteren aan het licht gekomen. Dit betekent dat wij genoodzaakt zijn om alle reeds geplaatste orders terug te betalen. Wij willen u geruststellen dat het volledige bedrag binnen 7 werkdagen zal worden teruggestort op de rekening waarmee de betaling is voldaan.

Namens het hele team van Vuurwerk Vathorst, en in het bijzonder ikzelf (Dave), kan ik niet genoeg benadrukken hoe zwaar deze beslissing voor ons is. Jarenlang hebben wij met passie gewerkt aan ons bedrijf, dat tijdens drie feestelijke dagen jaarlijks een unieke ervaring biedt. Helaas dwingt de huidige situatie ons tot deze onvermijdelijke stap.

Wij begrijpen dat dit voor u als klant teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Onze prioriteit is echter dat niemand onverwacht voor gesloten deuren of misverstanden komt te staan bij het afhalen van zijn of haar vuurwerk.

We willen benadrukken dat onze losse verkoop op 28, 30 en 31 december wel doorgaat. Tijdens deze dagen zullen wij er alles aan doen om u te voorzien van prachtig vuurwerk en u alsnog een mooie vuurwerkervaring te bieden.

Wij hopen van harte u alsnog te mogen verwelkomen tijdens deze dagen in Vathorst. Uw begrip en steun in deze lastige tijd waarderen wij enorm.

Met vriendelijke groet,
Dave Brandsen
Vuurwerk Vathorst

Wij bedanken iedereen voor zijn begrip!

Om de situatie nader uit te leggen. Wij hebben momenteel de eerste waarschuwing binnen. Bij een tweede krijgen wij een dwangsom. Bij een derde is winkel per direct gesloten. Mocht dat laatste geval plaatsvinden zou iedereen voor een dichte deur komen staan, zonder vuurwerk en een lange afwikkeling voor het terugbetalen van de reeds bestelde orders. Om dit alles te voorkomen hebben wij deze beslissing genomen om alle orders terug te betalen.

Ik waarder iedereen zijn begrip. Ik snap dat dit meer dan vervelend is! Wij hebben jaren lang hier keihard voor gewerkt. Deze stap heeft een enorme impact op ons als bedrijf en mens.

Om alle 'suggesties' uit de lucht te halen. Wij zullen onze voorverkoopprijzen aanhouden tijdens de losse verkoop.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan