[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Voor iedereen met een order in Groningen die artikelen had die zijn verdwenen na de inbraak hebben we positief nieuws.
Vrijwel alle artikelen hebben we dankzij de verschillende importeurs weer kunnen inkopen. Alleen de Obsessed hebben we helaas niet meer kunnen krijgen. Je mag hier tijdens het afhalen wat anders voor uitzoeken of kan je geld terug krijgen.

En iedereen bedankt voor alle steunbetuigingen!

Voor iedereen met een order in Groningen die artikelen had die zijn verdwenen na de inbraak hebben we positief nieuws.
Vrijwel alle artikelen hebben we dankzij de verschillende importeurs weer kunnen inkopen. Alleen de Obsessed hebben we helaas niet meer kunnen krijgen. Je mag hier tijdens het afhalen wat anders voor uitzoeken of kan je geld terug krijgen.

Dat hebben jullie weer hartstikke mooi geregeld, tot morgen!

• Like
Waarderingen: Sije
Ongelofelijk triest dit, ik hoop voor jullie dat het verzekeringstechnisch opgelost wordt.
Khoop dat er aanknopingspunten zijn, hier gaat mijn bloed van koken.
Zet hem op vanaf vannacht en goede zaken gewenst!

Hard bezig geweest, toppers, en fijn voor de steun vanuit de importeurs ook. Niet kapot te krijgen jullie :applause:

Tot morgen!

Indien je de Wolff combideal heb besteld let even op, ik kwam net bij pijnacker en op de pakbon stonden maar 3 van de 5 cakes. King of Action en Dragon Show stonden er niet op. Als ik zelf dat niet had aangegeven en gecheckt had ik die dus niet meegekregen aangezien volgens hun de order al klopte en de man achter de afhaalbalie snapte het niet.
Goeie tip!

Back
Bovenaan