Willymeuf
VWC lid
Dit kan geen toeval zijn...Nog steeds zo balen.. De lijst met gejatte artikelen lijkt bijna op mijn bestellijst.
Nogmaals sterkte!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit kan geen toeval zijn...Nog steeds zo balen.. De lijst met gejatte artikelen lijkt bijna op mijn bestellijst.
Nogmaals sterkte!
Dit kan geen toeval zijn...![]()
Dat hebben jullie weer hartstikke mooi geregeld, tot morgen!Voor iedereen met een order in Groningen die artikelen had die zijn verdwenen na de inbraak hebben we positief nieuws.
Vrijwel alle artikelen hebben we dankzij de verschillende importeurs weer kunnen inkopen. Alleen de Obsessed hebben we helaas niet meer kunnen krijgen. Je mag hier tijdens het afhalen wat anders voor uitzoeken of kan je geld terug krijgen.
En iedereen bedankt voor alle steunbetuigingen!
Dat klopthallo
ff voor de zekerheid vragen, de afhaaltijd op de 1e order is leidend toch?
alvast bedankt!
bedankt!Dat klopt
Riakeo Tang Empire? Die komt nog binnen als het goed is.Iemand nog goeie alternatieven voor de Obsessed?
nee hoor, dan is die uitverkocht en niet meer zichtbaarDe lucky fountain is toch niet afgekeurd bij jullie omdat ik hem op geen enkele site meer zie staan??
Gelukkignee hoor, dan is die uitverkocht en niet meer zichtbaar
Hard bezig geweest, toppers, en fijn voor de steun vanuit de importeurs ook. Niet kapot te krijgen jullieVoor iedereen met een order in Groningen die artikelen had die zijn verdwenen na de inbraak hebben we positief nieuws.
Vrijwel alle artikelen hebben we dankzij de verschillende importeurs weer kunnen inkopen. Alleen de Obsessed hebben we helaas niet meer kunnen krijgen. Je mag hier tijdens het afhalen wat anders voor uitzoeken of kan je geld terug krijgen.
En iedereen bedankt voor alle steunbetuigingen!
Goeie tip!Indien je de Wolff combideal heb besteld let even op, ik kwam net bij pijnacker en op de pakbon stonden maar 3 van de 5 cakes. King of Action en Dragon Show stonden er niet op. Als ik zelf dat niet had aangegeven en gecheckt had ik die dus niet meegekregen aangezien volgens hun de order al klopte en de man achter de afhaalbalie snapte het niet.