funkeliefhebber
VWC lid
Thanks mooie deals !, helaas niet waar ik op hoopte , succes iedereen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks mooie deals !, helaas niet waar ik op hoopte , succes iedereen.
Geen mooie supernaut geïnspireerde box?
De nexor betreft een private label van de Temple of Dreams. Dit betreft een variant op de bekende…
En hij vertoont enige gelijkenis met de Supernaut waardoor je zou kunnen denken dat de Supernaut misschien als inspiratie voor de Nexor / Temple of Dreams gebruikt is. Zoiets?Oja oja, formeel gesproken![]()
En hij vertoont enige gelijkenis met de Supernaut waardoor je zou kunnen denken dat de Supernaut misschien als inspiratie voor de Nexor / Temple of Dreams gebruikt is. Zoiets?
“Prince of Darkness” is met 500 shots, 10 kg NEM en 82 kg bruto gewicht natuurlijk interessante box. Effecten niet heel vernieuwend. Goed, hij is schaars verkrijgbaar maar voor een BF actie wel erg weinig korting tov adviesprijs (500)
Artikelnummer: 4501
Artikelnaam: 1.2″ Prince of Darkness
Bruto Gewicht: 82,5 kg
Netto Kruitgewicht: 10.000 gram
Aantal Schoten: 500 schoten
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/5
Adviesprijs: €500,-
- bolle-040
- Reacties: 15
- Forum: [Archief] Geisha diversen
Meningen over de Nexor? Ziet er op film dik uit. Maar lees dat het 20/30 mm is… en zal wel voornamelijk 20 mm zijn
Zie het inderdaad! Ik tel 60 shots 30mm als ik t goed zieIk vind het een dikke bak, heb ook wel vertrouwen dat FWS een dik product heeft neergezet daar. (ps je kan duidelijk zien welke schoten 20 en welke 30 zijn)
Kijk nog even een keer, sommige artikelen haperden evenhelaas niet alles in Joure te verkrijgen wat in de mail stond
Is ook in Pijnacker, kijk snel nog even een keer!Mooie aanbiedingen op zich voor deze tijd van het jaar. Helaas de riakeo combi niet in pijnacker. Anders had ik die zeker genomen.
Wolff deal is er als goed is nog wel, Philopater niet meerMis philopater en wolff combideal op webshop pijnacker
Philopator heeft überhaupt niet online gestaan, in Pijnacker…Wolff deal is er als goed is nog wel, Philopater niet meer