[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

“Prince of Darkness” is met 500 shots, 10 kg NEM en 82 kg bruto gewicht natuurlijk interessante box. Effecten niet heel vernieuwend. Goed, hij is schaars verkrijgbaar maar voor een BF actie wel erg weinig korting tov adviesprijs (500)

“Prince of Darkness” is met 500 shots, 10 kg NEM en 82 kg bruto gewicht natuurlijk interessante box. Effecten niet heel vernieuwend. Goed, hij is schaars verkrijgbaar maar voor een BF actie wel erg weinig korting tov adviesprijs (500)

Is niet helemaal correct, op een ander forum wordt de prijs 650 als advies gezegd. Ook als je gaat kijken naar schoten tov prijs, is 1 euro per 30mm een prima prijs. Meeste compounds zitten daar al boven.

Meningen over de Nexor? Ziet er op film dik uit. Maar lees dat het 20/30 mm is… en zal wel voornamelijk 20 mm zijn

Ik vind het een dikke bak, heb ook wel vertrouwen dat FWS een dik product heeft neergezet daar. (ps je kan duidelijk zien welke schoten 20 en welke 30 zijn :D)

Oh, ik vond die Philopator nog wel een leuke meepakker maar die is niet beschikbaar in Groningen. Jammer dan. Niets voor mij deze BF.

Back
Bovenaan