[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Yes, daar zit het verschil in. Dat snap ik volledig maar er werd aangegeven dat prijzen vanaf 1 okt en na de freakavond verhoogd worden. Dat klopt dus niet helemaal, ze worden ook verhoogd als de condities veranderen. Volledig begrijpelijk maar dan gaan die 2 data niet helemaal op. Is trouwens voor meer artikelen :-)
Maar we pakken de mooie acties gewoon weer mee ;)
buiten een aantal artikelen is er niks verhoogd. De actie periodes betreffen:
- Freakactie: tot 1 oktober
- Actie voorverkoop: tot en met freakavond.
- Voorverkoop: vanaf freakavond
- Verkoopdagen

Kunnen de big 19 cakes los of in duo’s worden verkocht? Ik wil ze heel graag hebben maar voor een hele karton te gaan is mij een beetje teveel..

ik ga naar joure, daar zijn ze nog, je woont in de buurt van zoetermeer toch?

ik ga maandag ook nog naar driesprong. dus als je serieus bent wil ik ze best voor je meenemen

Ik ben sowieso nog op zoek naar een goed 6 x 19 assortiment. Deze staat hoog op de lijst met nog twee andere. Ik stuur je eerdaags een pm. Alvast bedankt :thumbup:

Het zal vast al eerder gevraagd zijn (en beantwoord) dus bij voorbaat excuses, maar is ook dit jaar de afhaaldatum en het tijdstip van je eerste bestelling leidend? Ook als er daarna bestellingen geplaatst worden met een eerder afhaaltijdstip?

Wat vliegt de tijd toch weer voorbij. Oktober staat voor de deur en de eerste containers met vuurwerk zijn inmiddels bij de importeurs.

Graag wijzen we je erop dat, net als ieder jaar, vanaf 1 okt de prijzen van verschillende producten iets in prijs gaan stijgen. Pak dus nog even die laatste producten mee als je het voor de laagste freakprijs wilt!

Waar orkaan John schade aanricht in Mexico, doet onze John gewoon knalgoeie dingen, namelijk de DIKSTE vuurwerkdeals voor jou maken!

Bekijk bijlage 1800038
Nou als ik zo op de site kijk is de prijsverhoging van 1okt wel iets meer als 'ietsie'......kan aan mij liggen maar bepaalde artikelen toch 15/20 %....

Back
Bovenaan