[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Als ik een wens voor morgen mag doen: Tailgate Fan. En ben inderdaad benieuwd of de prijzen nog wat gaan stijgen.

Meestal gaan de prijzen 1x in september en 1x in december omhoog. Het is me nooit eerder opgevallen dat outlet de prijzen tussendoor omhoog gooit dus ik denk niet dat ze dat dit jaar anders doen.

In de afgelopen 2 weken zijn de prijzen van sommige rubro artikelen al iets verhoogd.

Wat vliegt de tijd toch weer voorbij. Oktober staat voor de deur en de eerste containers met vuurwerk zijn inmiddels bij de importeurs.

Graag wijzen we je erop dat, net als ieder jaar, vanaf 1 okt de prijzen van verschillende producten iets in prijs gaan stijgen. Pak dus nog even die laatste producten mee als je het voor de laagste freakprijs wilt!

Waar orkaan John schade aanricht in Mexico, doet onze John gewoon knalgoeie dingen, namelijk de DIKSTE vuurwerkdeals voor jou maken!

weekacties_27sept24.png

Wat vliegt de tijd toch weer voorbij. Oktober staat voor de deur en de eerste containers met vuurwerk zijn inmiddels bij de importeurs.

Graag wijzen we je erop dat, net als ieder jaar, vanaf 1 okt de prijzen van verschillende producten iets in prijs gaan stijgen. Pak dus nog even die laatste producten mee als je het voor de laagste freakprijs wilt!

Waar orkaan John schade aanricht in Mexico, doet onze John gewoon knalgoeie dingen, namelijk de DIKSTE vuurwerkdeals voor jou maken!

Bekijk bijlage 1800038
Mooie actie weer, hoopte eigenlijk dat jullie de mega big 19 nog in de actie aan gingen bieden :angel:

Restvoorraad & nieuwe inkoop?
Yes, daar zit het verschil in. Dat snap ik volledig maar er werd aangegeven dat prijzen vanaf 1 okt en na de freakavond verhoogd worden. Dat klopt dus niet helemaal, ze worden ook verhoogd als de condities veranderen. Volledig begrijpelijk maar dan gaan die 2 data niet helemaal op. Is trouwens voor meer artikelen :-)
Maar we pakken de mooie acties gewoon weer mee ;)

Ik denk idd dat het te maken heeft met een nieuwe voorraad, want de immortal gold staat pas sinds vorige week zaterdag op outlet groningen en toen koste hij al 130.

Back
Bovenaan