Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Prijzen blijven stijgen vanaf nu dus ik zou maar gewoon bestellen!Als ik een wens voor morgen mag doen: Tailgate Fan. En ben inderdaad benieuwd of de prijzen nog wat gaan stijgen.
Meestal gaan de prijzen 1x in september en 1x in december omhoog. Het is me nooit eerder opgevallen dat outlet de prijzen tussendoor omhoog gooit dus ik denk niet dat ze dat dit jaar anders doen.Prijzen blijven stijgen vanaf nu dus ik zou maar gewoon bestellen!
Meestal gaan de prijzen 1x in september en 1x in december omhoog. Het is me nooit eerder opgevallen dat outlet de prijzen tussendoor omhoog gooit dus ik denk niet dat ze dat dit jaar anders doen.
Meestal gaan de prijzen 1x in september en 1x in december omhoog. Het is me nooit eerder opgevallen dat outlet de prijzen tussendoor omhoog gooit dus ik denk niet dat ze dat dit jaar anders doen.
1 oktober en na de freakavond inderdaad!
Wanneer is de freakavond?1 oktober en na de freakavond inderdaad!
Voorgaande jaren altijd op Black Friday dus zou dit jaar 29 november zijn, maar dit is nog niet bevestigd door VWOutlet!Wanneer is de freakavond?
Prijzen blijven stijgen vanaf nu dus ik zou maar gewoon bestellen!
Mooie actie weer, hoopte eigenlijk dat jullie de mega big 19 nog in de actie aan gingen biedenWat vliegt de tijd toch weer voorbij. Oktober staat voor de deur en de eerste containers met vuurwerk zijn inmiddels bij de importeurs.
Graag wijzen we je erop dat, net als ieder jaar, vanaf 1 okt de prijzen van verschillende producten iets in prijs gaan stijgen. Pak dus nog even die laatste producten mee als je het voor de laagste freakprijs wilt!
Waar orkaan John schade aanricht in Mexico, doet onze John gewoon knalgoeie dingen, namelijk de DIKSTE vuurwerkdeals voor jou maken!
Bekijk bijlage 1800038
De Immortal Gold is enkele weken terug al van 115 naar 130 gegaan, nu in de weekactie voor 125. De prijzen zijn al gestegen enkele weken terug dus 1 okt klopt niet helemaal.1 oktober en na de freakavond inderdaad!
De Immortal Gold is enkele weken terug al van 115 naar 130 gegaan, nu in de weekactie voor 125.
Restvoorraad & nieuwe inkoop?De Immortal Gold is enkele weken terug al van 115 naar 130 gegaan, nu in de weekactie voor 125. De prijzen zijn al gestegen enkele weken terug dus 1 okt klopt niet helemaal.
Yes, daar zit het verschil in. Dat snap ik volledig maar er werd aangegeven dat prijzen vanaf 1 okt en na de freakavond verhoogd worden. Dat klopt dus niet helemaal, ze worden ook verhoogd als de condities veranderen. Volledig begrijpelijk maar dan gaan die 2 data niet helemaal op. Is trouwens voor meer artikelenRestvoorraad & nieuwe inkoop?