tjeerdbeer
VWC lid
Zoals het nu lijkt komen er nog verschillende 100 shots 30mm, maar ik kan er nog geen zekerheid opgeven ivm de omstandigheden in China, de gewone productie gaat altijd voor op private labels.
Dit is zeker goedgekomen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zoals het nu lijkt komen er nog verschillende 100 shots 30mm, maar ik kan er nog geen zekerheid opgeven ivm de omstandigheden in China, de gewone productie gaat altijd voor op private labels.
De 4x 30mm was minder, de ocean of lights onder fws kneiter dik! Batch van 2023 was top.Pfoe dikke bak zo op die video idd. In het topic van de ocean of lights zo ik echter gemixte ervaringen.
Zie trouwens ook dat de video’s van de andere 3 private label 30mm compounds erbij staan. Die willow bak is wel heel gaaf, doet me aan de 1.2” temptation willow denken. Wel gek dat op hun youtubekanaal een straatfilm van die bak staat die enorm verschilt met de productvideo op de site?
ja dit vraag ik me ook nog wel afOke, dat klinkt overtuigend! Ben ik alleen nog benieuwd welke video nou de juiste is van de special willow stars![]()
Zo ver ik weet zijn de 100 shots 30mm gewoon in kooi.Ik had nog een vraagje, worden jullie eigen producten met of zonder kooi geleverd dit jaar? Ik heb het met name over jullie 30mm compounds
Komen de Total Display Box 400 en Caïro Crackling ook in het assortiment?
huh? die doen ze toch ook vaak in het najaar of dit jaar over een andere boeg?Die heb je al gemist, waren in voorjaar.
Nee is elk jaar rond koningsdag en ook in het najaarhuh? die doen ze toch ook vaak in het najaar of dit jaar over een andere boeg?