[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

In spam gekeken? Ik en vele met mij krijgen ze wel namelijk..

Jup. Als test het wachtwoord opnieuw opgevraagd. De mail om het te wijzigen komt enkele seconde later gewoon binnen. Ik weet niet wat er misgaat maar het ziet er naar uit (gezien dat er meerdere mensen de mail niet ontvangen) dat het in de maillijst zit van de nieuwsbrief.

Jup. Als test het wachtwoord opnieuw opgevraagd. De mail om het te wijzigen komt enkele seconde later gewoon binnen. Ik weet niet wat er misgaat maar het ziet er naar uit (gezien dat er meerdere mensen de mail niet ontvangen) dat het in de maillijst zit van de nieuwsbrief.

Onder wijzig profiel na het inloggen op de site, staan de vinkjes aangevinkt met ik wil een nieuwsbrief ontvangen en aanbiedingen ontvangen?

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief wist je het om 8 uur in de ochtend al :)

dit heb ik al jaren bij meerdere van outlet maar krijg nooit een nieuwsbrief binnen, wel orderbevestiging etc.

en nee ook niet in mijn spam box of waar dan ook.

Nogmaals voor de duidelijkheid:

Er is een aparte mailinglijst voor jullie als liefhebbers. Wanneer je een order plaatst en aangeeft mails te willen ontvangen, kom je niet op deze lijst. Iedere klant zou dan deze mails ontvangen en we hebben deze aanbiedingen nu juist exclusief.

Dus wil je weekacties ontvangen, meld je dan aan via: https://www.vuurwerk-outlet.nl/liefhebbers/

Aaah potverdriedubbeltjes, ik heb echt NET vorige week de Wild Fire Dragon besteld �� Heb ik nu pech of kunnen jullie me matsen Vuurwerk Outlet? ��

Back
Bovenaan