Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
producten zijn nog onbekend toch? of zijn die al ergens te zien?
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief wist je het om 8 uur in de ochtend al![]()
Dat heb ik dus, maar krijg nooit een emailtje? Dan maar het topic in de gaten houden.
In spam gekeken? Ik en vele met mij krijgen ze wel namelijk..
Jup. Als test het wachtwoord opnieuw opgevraagd. De mail om het te wijzigen komt enkele seconde later gewoon binnen. Ik weet niet wat er misgaat maar het ziet er naar uit (gezien dat er meerdere mensen de mail niet ontvangen) dat het in de maillijst zit van de nieuwsbrief.
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief wist je het om 8 uur in de ochtend al![]()
Nogmaals voor de duidelijkheid:
Er is een aparte mailinglijst voor jullie als liefhebbers. Wanneer je een order plaatst en aangeeft mails te willen ontvangen, kom je niet op deze lijst. Iedere klant zou dan deze mails ontvangen en we hebben deze aanbiedingen nu juist exclusief.
Dus wil je weekacties ontvangen, meld je dan aan via: https://www.vuurwerk-outlet.nl/liefhebbers/
Aaah potverdriedubbeltjes, ik heb echt NET vorige week de Wild Fire Dragon besteld �� Heb ik nu pech of kunnen jullie me matsen Vuurwerk Outlet? ��
Tjah, risico van het vak.. producten veiligstellen kan geld kosten![]()
In theorie mag ie zijn order nog annuleren. Je hebt 14 dagen bedenktijd![]()
Als ik zo moet gaan beginnen dan is het einde zoek
Maar ieder zijn ding!![]()
Hebben jullie de Break out en de Full Assault toevallig nog op de kop kunnen tikken?