[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Outlet is druk geweest. Ik krijg ineens alle orderbevestigingen weer in mijn inbox met allemaal dezelfde afhaaltijd. Dat is ook voor het eerst ;)

Volgens mij is het langzamerhand al bijna weer tijd voor het plannen van een datum voor de freakavond?!:biertje:

Beste liefhebbers,

Het was even stil vanaf onze kant maar we hebben zeker niet stil gezeten en dat hadden jullie ook al gemerkt. ondertussen zijn de huidige orders bijna allemaal samengevoegd op het eerste bestel moment. We hebben ook weer een aantal afhaalblokken open gezet.

Vandaag hebben we ook weer klein aantal producten toegevoegd aan de webshops (Let op dit is per filiaal verschillend).

We streven er naar om begin september bijna alle producten online te hebben (de kans is altijd aanwezig dat dit nog verder aangevuld word na september). Daarnaast komen hierbij ook weer wat oude bekende producten terug. Tegen de tijd dat deze online komen zullen we laten weten welke producten dit zijn.

De weekacties komen zeker weer terug dit jaar, vanaf wanneer is nog een verassing.

Met knallende groet,

Team Pyro en Vuurwerk-outlet.

Back
Bovenaan