[Freakactie 2024] Vuurwerk Marrum

Nice! PHOENIX is een topper, wie weet komt ie nog in een scherpere actie terug.

Jaaa, heb ik nog nooit gehad en leek me vet om min 1 keer gehad te hebben haha! Als die qua prijs nog een leuke actie prijs erbij komt, dan zal ik zeker er nog 1 of 2 bij nemen! Jij lekker de break out genomen, lekker hoor!

• Like
Waarderingen: BENZ
Goedemorgen,

We zijn van plan om ook een assortiment van Vulcanop te nemen dit jaar. Graag vernemen wij welke artikelen niet mogen ontbreken in dit assortiment

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

We zijn van plan om ook een assortiment van Broekhoff op te nemen dit jaar. Graag vernemen wij welke artikelen niet mogen ontbreken in dit assortiment

Broekhoff, goede keus. China Red idem, zouden jullie de enige dealer ervan in Friesland zijn. Ze hebben er pareltjes tussen zitten.

M.b.t. Broekhoff, zal vanavond eem zien en hier berichten.

- 1,2 inch Trouble maker (mits in NL mogelijk)
- Crossette switch (sierlijke Topper)
- Ti Fury ( goede knalcake)
- 1,2 inch Insane Crown Bomber (TOPPER)
- 1,2 inch Ultimate chry (TOPPER)
- 1,2 inch Firestarter
- Supercell
- 1,2 inch Bigbox
- Alles van de Pyro Show line (wat nog verkrijgbaar is) is Top. Voor freaks met name de Tailgate Fan, Golden Willow Mine with blue pearl, Blue Mine with golden spider tail en de Crossettes cakes.

Succes!:)

Broekhoff al aangegeven hierboven (aanvulling 1.2" 200 shots assorted display box), weet niet of het ook om de Magnum lijn van Broekhoff gaat?
Anders deze toevoeging;

- 400 shots total display show
- Ultimate mixed display 300 shots
- Sylvester Mainframe
- W-Triple Layer
- Caïro Crackling

Oef, producten en prijzen worden steeds aantrekkelijker om hier toch een stop te gaan maken. Tot wanneer loopt de openingsactie en kunnen we voor die tijd nog meer artikelen verwachten? Als er nog meer komt moet ik toch maar serieus een stop inplannen :p

- 1,2 inch Trouble maker (mits in NL mogelijk)
- Crossette switch (sierlijke Topper)
- Ti Fury ( goede knalcake)
- 1,2 inch Insane Crown Bomber (TOPPER)
- 1,2 inch Ultimate chry (TOPPER)
- 1,2 inch Firestarter
- Supercell
- 1,2 inch Bigbox
- Alles van de Pyro Show line (wat nog verkrijgbaar is) is Top. Voor freaks met name de Tailgate Fan, Golden Willow Mine with blue pearl, Blue Mine with golden spider tail en de Crossettes cakes.

Succes!:)

Top dank je. Ga ermee aan de slag

Broekhoff al aangegeven hierboven (aanvulling 1.2" 200 shots assorted display box), weet niet of het ook om de Magnum lijn van Broekhoff gaat?
Anders deze toevoeging;

- 400 shots total display show
- Ultimate mixed display 300 shots
- Sylvester Mainframe
- W-Triple Layer
- Caïro Crackling

Top. Dank je. Ga ermee aan de slag

Oef, producten en prijzen worden steeds aantrekkelijker om hier toch een stop te gaan maken. Tot wanneer loopt de openingsactie en kunnen we voor die tijd nog meer artikelen verwachten? Als er nog meer komt moet ik toch maar serieus een stop inplannen :p

Toppie. Zal vanmiddag nog wat nieuwe producten online zetten ( tussen de bedrijven door ) de openingsactie loopt tot zondagavond maar zal deze een week verlengen.

Zeer netjes hoe jullie inspelen op de vraag van de freaks. De prijzen en extra korting zijn daarbij dan ook echt top en vaak zelfs beter dan bij andere winkels. Helaas voor mij te ver weg voor enkele producten. Als ik het eerder had geweten had ik jullie gewoon als One Stop shop gebruikt!

Back
Bovenaan