[Freakactie 2024] Vuurwerk Marrum

Nou precies dat heb ik gedaan :) Ik kende deze winkel nog niet (sorry) maar ga sowieso bij Mega Vuurwerk Leeuwarden langs dus rij dan gewoon effe door. Gister bestelling gedaan! Bevestigingsmail nog niet binnen trouwens (Bestelling 8)

Bedankt voor je bestelling. Volgens ons systeem is de mail wel verzonden. IK heb besloten om deze maand een promotie van 10% korting door te voeren. Deze verrekenen we wel bij het afhalen van je bestelling. Komt goed

Kleine kans dat ik op de 28e richting het hoge noorden rij. Dit heeft alles te maken met mijn al geplaatste bestellingen bij andere winkels in Woerden, De Meern, Breda, Zoetermeer en Pijnacker.
Als ik in het noorden zou wonen had ik zeeeeker bij Marrum besteld, want daar zijn toch stiekem wel hele lekkere aanbiedingen zeg!

Ik heb nog ruimte om hier naartoe te rijden :cool: dus laat me graag verrassen..
Is alles van Broekhof / Magnum op? Zie niks meer op de site?

Er komen nog echt leuke acties aan!

Nee is niet op, Ronald had dit gepost op 4 Juli

Wij hebben vanmorgen met Broekhoff om tafel gezeten omdat het langer duurt dat het assortiment voor dit jaar rond is en omdat er nog heel veel onduidelijk is welke producten op tijd in Nederland zijn en welke prijzen er dit jaar worden gerekent. Begin dit jaar leek het erop dat de prijzen niet veel zouden stijgen maar door de aanblijvende onrust en de oorlog moeten alle schepen om varen waardoor de container tarieven weer erg stijgen. Omdat de prijzen van Broekhoff ( en Magnum uiteraard ) nog niet bekend zijn en omdat wij nog geen producten van Broekhoff op voorraad hebben leek het ons beide beter om de producten eerst offline te zetten. Zodra de prijzen en het assortiment bekend is gaan ze gelijk weer online.

Wij hebben wel besloten om deze maand een extra korting van 10% middels de code JULI door te voeren.

Back
Bovenaan