[Freakactie 2024] Vuurwerk Marrum

Jullie hebben zeker mooi assortiment. Het kan voor mij ook net niet uit, voor wat ik bij jullie zou bestellen. Maar zeker leuk een nieuwe freakwinkel erbij! Suc6 met de verkoop!

Daar heb ik met Ronald over gehad. Bij China Red moet je het hele assortiment nemen en China Red wordt ook deels eigenaar van de winkel...nu snap ik ook meteen waarom er zo weinig China RED punten zijn..

Ow bijzonder. Begrijp nu ook idd dat niet ieder daar op zit te wachten.
Thans voor de info

Nou precies dat heb ik gedaan :) Ik kende deze winkel nog niet (sorry) maar ga sowieso bij Mega Vuurwerk Leeuwarden langs dus rij dan gewoon effe door. Gister bestelling gedaan! Bevestigingsmail nog niet binnen trouwens (Bestelling 8)

Stel je voor dat je 15% korting geeft en alle lui die al hebben besteld bij 'die andere winkel' in Friesland ook verleidt om nog dat tripje naar Marrum eraan vast te plakken.... :idea::tongue2:

Inderdaad, ik voorspel een toename in bestellingen.

Goedemorgen,

Wij hebben vanmorgen met Broekhoff om tafel gezeten omdat het langer duurt dat het assortiment voor dit jaar rond is en omdat er nog heel veel onduidelijk is welke producten op tijd in Nederland zijn en welke prijzen er dit jaar worden gerekent. Begin dit jaar leek het erop dat de prijzen niet veel zouden stijgen maar door de aanblijvende onrust en de oorlog moeten alle schepen om varen waardoor de container tarieven weer erg stijgen. Omdat de prijzen van Broekhoff ( en Magnum uiteraard ) nog niet bekend zijn en omdat wij nog geen producten van Broekhoff op voorraad hebben leek het ons beide beter om de producten eerst offline te zetten. Zodra de prijzen en het assortiment bekend is gaan ze gelijk weer online.

Wij hebben wel besloten om deze maand een extra korting van 10% middels de code JULI door te voeren.

Back
Bovenaan