[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Na mijn teleurstelling van gisteren, toch net even de moeite genomen naar de site te gaan.
De Crashbox is, vergeleken bij de actie uit 2018, zeggen en schrijven €7,50 duurder geworden. En als je er 2 besteld zelfs maar €5,- :handsup:
Toch nog de Delta Echo kunnen scoren en verder nog wat vooravond cakes.

Dus... de eerste bestelling is een feit en ik ga na 6 jaar weer richting Vuurwerk Bruchem.
Tot de 28e Mart

Na mijn teleurstelling van gisteren, toch net even de moeite genomen naar de site te gaan.
De Crashbox is, vergeleken bij de actie uit 2018, zeggen en schrijven €7,50 duurder geworden. En als je er 2 besteld zelfs maar €5,- :handsup:
Toch nog de Delta Echo kunnen scoren en verder nog wat vooravond cakes.

Dus... de eerste bestelling is een feit en ik ga na 6 jaar weer richting Vuurwerk Bruchem.
Tot de 28e Mart
Leuk! Kijk er naar uit je weer te zien!

Vanochten toevallig op vwc gekomen omdat ik op een pb zat te wachten. Las in de chat dat er weer een paar Immortal golds aankwamen en gelukkig ééntje kunnen landen.

Zal vast nog wat bijkomen om de 25kg aan te vullen :angel:

Tot de 28e!

Okee, vuurwerk Bruchem heeft de primeur.

Sinds 2005 lid van dit forum en nog nooit een transbomber en crashbox gehad. Dit jaar dus beide voor de eerste keer in de pocket bij Bruchem. Voor een vandaag de dag goede prijs! Tot de 28ste

Heb je toevallig al enig idee hoe het met immortal gold word opgelost? Of weet je dat pas wanneer je ze eventueel wel of niet kan inkopen?:)

Komende week ga ik alles even goed inventariseren en kan ik definitief zien wat eventueel teveel besteld is, dan zal ik degene die mogelijk geraakt word door die situatie mailen en opties geven, afhankelijk van welk product het is (alternatief, geld terug, mogelijke 2024 batch als die leverbaar is)

Hebben 200 orders te verwerken, geef ons even de tijd. Het is nog geen 28-12 :p

Kan het kloppen dat jullie webshop weer is gesloten?
Krijg dezelfde boodschap. Dus.... Dansplaat wil eerst alle aantallen checken of op zondag werken we niet :D
Kijk ieder dag even in de hoop dat er toch nog wat van mijn verlanglijstje terugkeert op de site. Het heeft bij mij best even geduurd, maar heb mij er (eindelijk) bij neergelegd dat 30 mm cakes gewoon meer dan €1,-/shot kosten. Daarom gisteren toch nog een paar Bonfirework cakes besteld.

Voorlopig blijven we dicht, bijna alles op!

Maar.. ja .. voorlopig is ook maar tijdelijk.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan