[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

@Dansplaat, ziet en klinkt er allemaal veel belovend uit! Kan niet wachten. Welke merken verkopen jullie dit jaar?
rubro, grotendeels. Klein restant gbv en Katan. We gaan nog kijken naar andere merken (Broekhof/magnum en china red) maar dat is nog glazen bol kijken..

rubro, grotendeels. Klein restant gbv en Katan. We gaan nog kijken naar andere merken (Broekhof/magnum en china red) maar dat is nog glazen bol kijken..

Bedankt, dit wilde ik graag lezen. Zou mooi zijn als Magnum en China Red zouden lukken. Dan zie je mij zeker verschijnen :D

Waar staat dit in de startpost dan over dit technische foutje?

Bedoel meer dat je ze even de kans moet geven om alles op de achtergrond netjes in te regelen. Aankondiging dat we kunnen bestellen of registreren heb ik nog niet gezien namelijk

Goedemorgen.
Misschien ben ik er te vroeg bij, maar als ik mij probeer te registreren op www.vuurwerkbruchem.com (freaksite), dan krijg ik de volgende melding:

Bekijk bijlage 80198

Je bent inderdaad te vroeg. Ik ben de site nog aan het opbouwen en afronden. Ik heb nog wel wat dagen nodig. Zoals in de aankondiging staat: zodra we gereed zijn, laat ik het zeker weten en deel ik de link om te kunnen bestellen!

Alles staat letterlijk in de startpost!

Nee. In de startpost staat dat er een link komt tzt naar een freaksite. Ik vraag of we daarvan op de hoogte worden gebracht (bijvoorbeeld aanmelden en dan krijg je een mailtje). Ik lees dat nergens terug, maar misschien lees ik er toch volledig overheen.

Nee. In de startpost staat dat er een link komt tzt naar een freaksite. Ik vraag of we daarvan op de hoogte worden gebracht (bijvoorbeeld aanmelden en dan krijg je een mailtje). Ik lees dat nergens terug, maar misschien lees ik er toch volledig overheen.

De link zal ik hier delen.

Thx! Dat begreep ik ook wel een beetje uit de tekst maar liever via een mailing o.i.d. Maar ik snap dat dit weer tijd kost etc. Dus geen kritiek hoor.

Dat vind ik erg sportief van je :p :shocked:

Even zonder dollen:
Ik heb gewoon een baan en dit doe ik ernaast in mijn vrije tijd, om zowel jullie een plezier te doen als wat extra te kunnen verkopen.

Ik verwacht volgende week de shop te kunnen openen.

Dat vind ik erg sportief van je :p :shocked:

Even zonder dollen:
Ik heb gewoon een baan en dit doe ik ernaast in mijn vrije tijd, om zowel jullie een plezier te doen als wat extra te kunnen verkopen.

Ik verwacht volgende week de shop te kunnen openen.

rustig aan. salaris moet nog komen :angel:

Zoals beloofd zou ik aankondigen wanneer de shop open gaat, dit is nog niet het geval.
Wat al wel het geval is: je kunt alvast een kijkje nemen op https://vuurwerkbruchem.com om te kijken welke producten we in deze ronde (wellicht komen er meerdere ronden :rolleyes: ) de verkoop in gaan. Van al deze producten kunnen we verzekeren dat we ze nu al in de bunker hebben liggen. Het kan alsnog voorkomen dat als een laatste product verkocht is, iemand anders deze ook net afrekend, maar over het algemeen zou het voorraadsysteem moeten werken.

Alles staat nog op "uitverkocht" en je kunt nog niets bestellen. Je kunt al wel kijken wat je wellicht zou willen hebben en voor welke prijs het te koop is!

Jullie horen snel meer!!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan