[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemiddag,

Voordat jullie het alweer zelf hebben ontdekt... 😆 De nieuwe en eveneens laatste weekenddeals staan klaar!

Volgende week nog een laatste keertje knallen met Black Friday natuurlijk, maar die gaan korter lopen en zullen ook beperkter beschikbaar zijn. En natuurlijk mogen jullie hopen dat Sinterklaas nog een keertje langskomt bij Donadoni Vuurwerk, maar daarna is het echt gedaan (belooft!) Aan al het moois komt een eind.

De bonusdeals zijn nog steeds beschikbaar voor de langzame beslissers onder jullie 🙃 Maar ook een aantal nieuwe acties. Neem snel een kijkje zou ik zeggen en sla je slag. De beschikbaarheid is op sommige acties beperkt. Deze acties zijn uitgesloten van andere acties. De meeste artikelen kunnen momenteel nog gekoppeld worden aan de ochtendblokken tussen 06:00 -10:00 BEHALVE: Return of the Phoenix, Obsessed en Starlight & the Beast.

donadoni_post_weekenddeals.jpg

Pohh die Obsessed is wel heel leuk zo ja. Helaas geen afhaal moment weer beschikbaar voor mijn dag&tijd en ik kom al 2x in de ochtend langs. Desalniettemin, top acties!

Zo dat was een drukke administratieve ochtend maar alles is bijgewerkt - orders samengevoegd waar gevraagd, etc. Sommigen van jullie heb ik daarom ook een extra bevestiging gestuurd van de order die verschoven is naar je gewenste tijdvak. Nog vragen? Dan een PM graag.

Voor de lopende acties: de Return of the Phoenix gaat hard. Deze actie zal ik vanavond sluiten dus grijp je kans nu het nog kan :d

Fijne zaterdag en wie zijn er eigenlijk morgen allemaal bij? Belooft een super mooie dag te worden!

Groeten, Jan

He Jan! Morgen ben ik er bij samen met mijn zoon en zijn maatje. Is het mogelijk om iedergeval 1x Return of the Phoenix apart te zetten voor morgen? Zo niet zal ik hier snel een bestelling voor plaatsen. Tot morgen 🙏

Goedenavond,

Een beetje een ongebruikelijk bericht. Bij de hertelling van de Jackhammer blijkt dat wij 3 Jackhammers minder hebben liggen - ze staan drie rijen dik in onze bunker maar waarschijnlijk hebben wij in beginsel een laag te veel geteld. Normaal geen probleem en bestellen we dat natuurlijk bij, maar laat dit nou net 1 van de artikelen zijn die waarschijnlijk te laat bij Wolff binnen gaat komen. Door deze onzekerheid plaats ik daarom een post. Wij hopen dat er 3 vrijwilligers zijn die zijn/haar Jackhammer willen omruilen voor de kostbaardere Fire Valley. Mocht je ons willen helpen, ontvang ik graag een PM. Sommigen van jullie hebben meerdere Jackhammers gekocht (en dat is je goed recht) maar als je er zelfs al 1 zou willen vervangen, kunnen we elkaar op deze manier hopelijk helpen.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Groeten, Jan

Op het forum is er elk jaar een uitreiking voor beste cake en beste compound ect. Het is jammer dat er niet een is voor de winkel met beste communicatie op dit forum. Ik vind deze winkel @granddessert er namelijk met kop en schouders bovenuit steken.
Zou een leuke toevoeging zijn maar lastig om een goede realistische poll te houden. Ik kom dan wel bij Donadoni maar de rest van de winkels kan ik helaas niet beoordelen.

Nou ja ik heb zelf in een vuurwerk winkel gewerkt. En heb vaak me best gedaan kwa communicatie en service, daardoor weet ik hoe moeilijk het is.
Maar granddessert doet dit wel heel erg goed!
Gisteren ook een bestellinkje geplaatst tijdens de meeting.
Hoe druk het ook is, er wordt tijd genomen voor iedere klant.
Sommige noemen dat vervelend
Ik noem dat persoonlijke aandacht en service!
Zo veel respect voor het mee denken!.

Deze zaak verdiend oprecht een lintje!
En een extra lintje voor Jan/granddessert🙌

Back
Bovenaan