[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien de adviesprijs denk ik dat het de sun warrior is...
Kan het mis hebben, maar daarom laat ik hem lopen. Heb al genoeg waaiers in de collectie

@granddessert Ik heb mezelf beloofd nu echt klaar te zijn dus hou jij je computer uit tot januari? :)

overigens kijk ik nu al uit naar eventuele BF deals :)
Nog twee weken overleven stuifie! En de anderen natuurlijk ook.

Daarna is het wel echt gedaan met de kortlopende of beperkt beschikbare deals 🙃 prijzen kunnen in de tussentijd nog wel veranderen (stijgen) dus wie de 3+1 actie nog overweegt 🧐

Nog twee weken overleven stuifie! En de anderen natuurlijk ook.

Daarna is het wel echt gedaan met de kortlopende of beperkt beschikbare deals 🙃 prijzen kunnen in de tussentijd nog wel veranderen (stijgen) dus wie de 3+1 actie nog overweegt 🧐
Knal die prijzen maar snel omhoog dan.. haha

Jaja, ik kon het niet laten...

Alleen dit weekend beschikbaar en tot dat de beschikbare voorraad voor deze acties zijn vergeven...

DEAL 1: met kortingscode GEKKENHUIS krijg je 25,- extra korting op de Madhouse. Nu dus tijdelijk voor 190,- En het mooie is, hij telt mee voor de 3+1 actie!
DEAL 2: Massive Gold voor 99,95 + GRATIS Silver Salute t.w.v. 29,95 adviesprijs. De Silver Salute wordt automatisch aan je winkelmandje toegevoegd. Ik denk zo samen best een vette combi om te schieten 😋
DEAL 3: Super Triple Forge assortiment - nu tijdelijk voor 44,95
DEAL 4: Twilight - nu tijdelijk voor 75,00
DEAL 5: Red Lantern pakket - tijdelijk voor 39,95
DEAL 6: Familie Juweel (compound fontein) - tijdelijk voor 36,50

KLIK HIER VOOR DE WEEKENDDEALS

"Klein-plaatje erbij?"
post_weekenddeals_20241116.jpg

Goed weekend!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back