[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Gezien de adviesprijs denk ik dat het de sun warrior is...
Kan het mis hebben, maar daarom laat ik hem lopen. Heb al genoeg waaiers in de collectie

@granddessert Ik heb mezelf beloofd nu echt klaar te zijn dus hou jij je computer uit tot januari? :)

overigens kijk ik nu al uit naar eventuele BF deals :)
Nog twee weken overleven stuifie! En de anderen natuurlijk ook.

Daarna is het wel echt gedaan met de kortlopende of beperkt beschikbare deals 🙃 prijzen kunnen in de tussentijd nog wel veranderen (stijgen) dus wie de 3+1 actie nog overweegt 🧐

Nog twee weken overleven stuifie! En de anderen natuurlijk ook.

Daarna is het wel echt gedaan met de kortlopende of beperkt beschikbare deals 🙃 prijzen kunnen in de tussentijd nog wel veranderen (stijgen) dus wie de 3+1 actie nog overweegt 🧐
Knal die prijzen maar snel omhoog dan.. haha

Jaja, ik kon het niet laten...

Alleen dit weekend beschikbaar en tot dat de beschikbare voorraad voor deze acties zijn vergeven...

DEAL 1: met kortingscode GEKKENHUIS krijg je 25,- extra korting op de Madhouse. Nu dus tijdelijk voor 190,- En het mooie is, hij telt mee voor de 3+1 actie!
DEAL 2: Massive Gold voor 99,95 + GRATIS Silver Salute t.w.v. 29,95 adviesprijs. De Silver Salute wordt automatisch aan je winkelmandje toegevoegd. Ik denk zo samen best een vette combi om te schieten 😋
DEAL 3: Super Triple Forge assortiment - nu tijdelijk voor 44,95
DEAL 4: Twilight - nu tijdelijk voor 75,00
DEAL 5: Red Lantern pakket - tijdelijk voor 39,95
DEAL 6: Familie Juweel (compound fontein) - tijdelijk voor 36,50

KLIK HIER VOOR DE WEEKENDDEALS

"Klein-plaatje erbij?"
post_weekenddeals_20241116.jpg

Goed weekend!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan