[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Nieuwe aanvullingen bij Donadoni. Prijzen zijn mweh maar goed dr zullen vast wel leuke prijsjes voorbij komen in de freak :thumbup:

Rustig mensen... De nieuwe artikelen zijn erop gezet maar de freakprijzen volgens mij nog niet..
Er zou een post later deze week komen lees ik in vorige post, dus rustig even afwachten :thumbsup:

Rustig mensen... De nieuwe artikelen zijn erop gezet maar de freakprijzen volgens mij nog niet..
Er zou een post later deze week komen lees ik in vorige post, dus rustig even afwachten :thumbsup:

Ja.. en het mooie is dat het nog lang geen december is dus nog ruimte en tijd zat voor eventuele mooie acties.

Goedemiddag allemaal,

Omdat een aantal van jullie niet kunnen wachten, heb ik wat extra deals klaargezet

Vandaag vanaf 16:30 uur gelden de volgende deals t/m a.s. vrijdagavond 23:00 óf tot uitverkocht. Verder kunnen jullie zaterdagochtend a.s. alvast met potlood in de agenda zetten. Dan zal ronde 2 los gaan! De post volgt later met de exacte tijd!

EXTRA DEALS T/M VRIJDAGAVOND
Let op, alle kortingen worden toegepast in het winkelwagentje (vanaf 16:30 uur). Tijdelijk is de minimum bestelwaarde aangepast naar €50,-

- Sentinel 50 shots met 30mm tubes. Dit is de omlabeling van de Unbeatable: een hele dikke rammer dus! Nu alvast te bestellen voor €59,95 (maximaal 1 per klant)
- Mastermind 100 shots met 20mm tubes. Heel lekker ramblokje. Nu voor €34,95. Ook hier geldt maximaal 1 per klant.
- Silver salute. Tja deze kennen de meeste wel, maar hadden jullie ook al door dat de batch van afgelopen seizoen super goed was? Precies hierom hebben wij extra voorraad van deze klassieker ingeslagen! Tijdelijk per staffels van 2 stuks te bestellen voor €17,95 per cake! Dus let op, steeds per 2 toevoegen zodat de korting wordt toegepast: 2/4/6/etc.
- Fountain888 en Fountain999 Dit zijn hele dikke fonteinen van 160 en 195 gram! Check de filmpjes maar eens. Als je deze beiden in je winkelwagentje gooit, betaal je nu tijdelijk €5,95 voor de Fountain888 en €7,95 voor de Fountain999.

Tot later.

Groeten, Jan

donadoni_post_tijdelijke_deals.jpg

Ik sla deze maanden even over.. de centen moeten ergens anders heen maar je maakt het me niet makkelijk.

Mooie combideal voor die fonteinen! Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Unbeatable niet gehad, maar schijnt ook een krakertje te zijn!

START FREAKACTIE RONDE 2! A.S. ZATERDAG VANAF 11:00 UUR!

YES! Alles staat klaar... Extra afhaalblokken zijn voor nu nog niet voorzien. In de ochtend nog enkele blokken beschikbaar. Bijbestellen? Ja graag, en ook graag het tijdvak dan selecteren van 31 december. Niet iedereen doet dit en scheelt mij wat herstelwerk. Alvast bedankt voor het meedenken! :angel:

Uiteraard alvast veel shopplezier: https://donadonivuurwerk.nl en nog even de voorwaarden op een rij:

Voorwaarden:
- Het minimum bestelbedrag voor een bestelling bedraagt €75,00
- Voor nu bieden wij alleen tijdvakken aan op 28 december tussen 06:00 - 10:00 uur.
- Bij meerdere bestellingen kun je per mail contact opnemen en ons vragen om jouw bestellingen samen te voegen. Wij proberen vervolgens jouw bestellingen samen te voegen. Let wel; het kan zijn dat wij genoodzaakt zijn om je een ander tijdstipvoorstel te doen of dat de bestellingen niet samengevoegd worden. Kies het laatst afhaalmoment vanaf je tweede bestelling (31 december tussen 23:00 en 23:30 uur).
- Tijdens speciale dag- en weekacties kan het voorkomen dat een aangekocht product op een bepaald moment voor een andere verkoopprijs wordt aangeboden. Op aangeschafte producten kan geen beroep op de prijs worden gedaan.
- Wij hebben het recht om afhaalmomenten te wijzigen en zullen dit in overleg zo tijdelijk mogelijk bespreken. Denk bijvoorbeeld aan onvoorziene omstandigheden met leveringen.
- Afhalen is alleen mogelijk bij Donadoni Vuurwerk: Strijkviertel 46D, 3454PN De Meern
- Mocht een product door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar zijn, dan zullen wij tijdig contact opnemen voor een passende oplossing.
- Druk-, type en zetfouten voorbehouden.

donadoni_ronde_2.jpg

Hey Jan! Ik snap dat tussen 23:00 en 23:30 op 31dec niet zo goed! Haal ik er nou uit dat als je een 2de bestelling doet met die tijd hij samen gevoegd word met je 1ste bestelling ? Of zit ik er compleet naast😅

Hey Jan! Ik snap dat tussen 23:00 en 23:30 op 31dec niet zo goed! Haal ik er nou uit dat als je een 2de bestelling doet met die tijd hij samen gevoegd word met je 1ste bestelling ? Of zit ik er compleet naast��

Dat klopt helemaal

Back
Bovenaan