Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Knalpak,Komen jullie dit jaar ook weer met een boxen actie?
Haha een bbq-meeting nemen wij wel serieus in overweging inderdaad. Later meer!Lekker lekker. Heb er zin in en zit er klaar voor!
Misschien eens in de zomer een dona doni freak bbq met cat1 stook meeting in in.
Haha.
Nou ja ik ben benieuwd!
Ik wist helaas te laat af van jullie winkel maar ben van plan om daar verandering in te brengen voor dit jaar. (Lekker dichtbij!).
Als ik het goed begrijp waren de Jackhammer, Full Assault en de Breakout wel echte winnaars. Ik ben benieuwd of die langs zullen komen in de actie!
Hoi Gego,
Dit zijn inderdaad toppers, maar er zijn nog wel meer winnaars hoor![]()
Tips om in de gaten te houden: Fire Valley, Tycoon, Furious en Ghostbuster. Maar ook kleinere kaliber-uitvoeringen van 20mm presteren erg goed. Denk bijvoorbeeld aan de Pyro League, Madhouse en zeker de Centurion (ookal 20mm die klapt als een 25mm blokje!)
Overigens zullen de Jackhammer, Full Assault en Break Out volgende week beschikbaar zijn in onze actie.
Hoi Gego,
Dit zijn inderdaad toppers, maar er zijn nog wel meer winnaars hoor![]()
Tips om in de gaten te houden: Fire Valley, Tycoon, Furious en Ghostbuster. Maar ook kleinere kaliber-uitvoeringen van 20mm presteren erg goed. Denk bijvoorbeeld aan de Pyro League, Madhouse en zeker de Centurion (ookal 20mm die klapt als een 25mm blokje!)
Overigens zullen de Jackhammer, Full Assault en Break Out volgende week beschikbaar zijn in onze actie.
Hoi Knalpak,
In eerste instantie zullen wij nog geen boxenactie lanceren. Zodra ons nieuwe assortiment voor 2024 bepaalt is, kan je deze echter wel weer verwachten. Echter zal de verkoopactie die vanaf volgende week start niet meetellen voor de boxenactie.
Groeten, Jan
Zoveel enthousiasme is meestal niet zo gunstig voor de pricingHaha, koopdrang bij freaks. Vaak ook de oorzaak dat mijn budget richting september er volledig is doorheen gefikt.
Een strijd om de freak-euro's zorgt hopelijk ook wat fomo bij de dealersAnyway, leuk om mekaar weer een beetje op te naaien. Ik zei van de week tegen een collega; 'ik heb al weer iets besteld' hij zat mij aan te kijken of vroeg of ik wel helemaal lekker was, hahaha.
Hahaha fantastisch toch!! Ik legde afgelopen jaarwisseling aan de buren uit wanneer ik het grootste deel van mn collectie gekocht had...die wisten ook niet wat ze hoorden.
Ik ben heel benieuwd naar wat er komen gaat!!