[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Lekker lekker. Heb er zin in en zit er klaar voor!

Misschien eens in de zomer een dona doni freak bbq met cat1 stook meeting in in.
Haha.

Nou ja ik ben benieuwd!

Komen jullie dit jaar ook weer met een boxen actie?
Hoi Knalpak,

In eerste instantie zullen wij nog geen boxenactie lanceren. Zodra ons nieuwe assortiment voor 2024 bepaalt is, kan je deze echter wel weer verwachten. Echter zal de verkoopactie die vanaf volgende week start niet meetellen voor de boxenactie.

Groeten, Jan

Lekker lekker. Heb er zin in en zit er klaar voor!

Misschien eens in de zomer een dona doni freak bbq met cat1 stook meeting in in.
Haha.

Nou ja ik ben benieuwd!
Haha een bbq-meeting nemen wij wel serieus in overweging inderdaad. Later meer!

Ik wist helaas te laat af van jullie winkel maar ben van plan om daar verandering in te brengen voor dit jaar. (Lekker dichtbij!).

Als ik het goed begrijp waren de Jackhammer, Full Assault en de Breakout wel echte winnaars. Ik ben benieuwd of die langs zullen komen in de actie!

Ik wist helaas te laat af van jullie winkel maar ben van plan om daar verandering in te brengen voor dit jaar. (Lekker dichtbij!).

Als ik het goed begrijp waren de Jackhammer, Full Assault en de Breakout wel echte winnaars. Ik ben benieuwd of die langs zullen komen in de actie!

Hoi Gego,

Dit zijn inderdaad toppers, maar er zijn nog wel meer winnaars hoor :p

Tips om in de gaten te houden: Fire Valley, Tycoon, Furious en Ghostbuster. Maar ook kleinere kaliber-uitvoeringen van 20mm presteren erg goed. Denk bijvoorbeeld aan de Pyro League, Madhouse en zeker de Centurion (ookal 20mm die klapt als een 25mm blokje!)

Overigens zullen de Jackhammer, Full Assault en Break Out volgende week beschikbaar zijn in onze actie.

Hoi Gego,

Tips om in de gaten te houden: Fire Valley, Tycoon, Furious en Ghostbuster. Maar ook kleinere kaliber-uitvoeringen van 20mm presteren erg goed. Denk bijvoorbeeld aan de Pyro League, Madhouse en zeker de Centurion (ookal 20mm die klapt als een 25mm blokje!)

Overigens zullen de Jackhammer, Full Assault en Break Out volgende week beschikbaar zijn in onze actie.

Nice! Break Out heb ik nog bewaard, evenals de Ghostbuster, maar de Full Assault wel geschoten en die wil ik zeker weer! Jackhammer ook, blijft een top box.

Ik zit er weer klaar voor! :D

Dat ook de MadHouse, Centurion en JackHammer goed presteren kan ik beamen! Bizar wat er voor moois uit de Centurion kwam voor een klein ogende box.En fantastisch dat die volgende week beschikbaar zijn! Ik houd de site zo goed mogelijk in de gaten aangezien in lijd aan de "Fear of Missing out"

Hoi Gego,

Dit is heel goed nieuws. Ik ben benieuwd!

Nu nog wat fikse mysterydeals en ik ben al compleet voor volgend jaar :^)

Hoi Knalpak,

In eerste instantie zullen wij nog geen boxenactie lanceren. Zodra ons nieuwe assortiment voor 2024 bepaalt is, kan je deze echter wel weer verwachten. Echter zal de verkoopactie die vanaf volgende week start niet meetellen voor de boxenactie.

Groeten, Jan

Nu ben ik helemaal benieuwd naar de prijzen volgende week. Extra scherp? Zonder de boxenactie

Daar gaan we zeker even voor zitten ja, ik moet wat kopen binnenkort, enorme koopdrang hier.

Zoveel enthousiasme is meestal niet zo gunstig voor de pricing :wink: Haha, koopdrang bij freaks. Vaak ook de oorzaak dat mijn budget richting september er volledig is doorheen gefikt.

Zoveel enthousiasme is meestal niet zo gunstig voor de pricing :wink: Haha, koopdrang bij freaks. Vaak ook de oorzaak dat mijn budget richting september er volledig is doorheen gefikt.

Niet meer doen man haha! Vorig jaar eind november heeft bewezen dat je echt niet zo vroeg in het jaar al je budget erdoorheen moet rammen! De prijzen hier bij Donadoni met de communicatie van Jan. Waren zeker goed. Hopenlijk blijft dat zo!

En wij als freaks moeten scherp op de prijzen en het aanbod blijven. Zo houden we alle winkels ook weer scherp met hun (early) freakacties!

Een strijd om de freak-euro's zorgt hopelijk ook wat fomo bij de dealers :wink: Anyway, leuk om mekaar weer een beetje op te naaien. Ik zei van de week tegen een collega; 'ik heb al weer iets besteld' hij zat mij aan te kijken of vroeg of ik wel helemaal lekker was, hahaha.

Een strijd om de freak-euro's zorgt hopelijk ook wat fomo bij de dealers :wink: Anyway, leuk om mekaar weer een beetje op te naaien. Ik zei van de week tegen een collega; 'ik heb al weer iets besteld' hij zat mij aan te kijken of vroeg of ik wel helemaal lekker was, hahaha.

De welbekende reactie inderdaad haha. Maar goed, dat onderscheid de freaks van de "normale" mens he:p:D

Huh, kun je nu al vuurwerk bestellen dan is een van de dingen die ik het vaakst hoor. Ja hoor, hele jaar door, lekker man. Kom maar op!

Hahaha fantastisch toch!! Ik legde afgelopen jaarwisseling aan de buren uit wanneer ik het grootste deel van mn collectie gekocht had...die wisten ook niet wat ze hoorden.

Ik ben heel benieuwd naar wat er komen gaat!!

Haha koop drang is er zeker. Maar ik besef ook dat we nog 11 maanden hebben om uit te zoeken..
Dus we hebben nog de tijd! En we weten nog niet wat voor nieuwe toppers er gelanceerd worden!
Maar mocht ik een mooie box voor een hele mooie prijs tegen komen, dan begeeft mijn ruggengraat het ook hoor.

Hahaha fantastisch toch!! Ik legde afgelopen jaarwisseling aan de buren uit wanneer ik het grootste deel van mn collectie gekocht had...die wisten ook niet wat ze hoorden.

Ik ben heel benieuwd naar wat er komen gaat!!

Hier het zelfde verhaal! De buurman begon meteen over dat het misschien een goed idee was het vuurwerk in de schuur of ergens anders te bewaren :idea: hij dacht dat het vuurwerk ook al meteen was opgehaald door het jaar heen. Uiteraard kon ik hem gerust stellen dat dit natuurlijk niet het geval was en dit op de verkoop dagen was opgehaald. Ook meteen laten zien hoe en waar ik het vuurwerk (na het ophalen) veilig en natuurlijk binnen de regels van de wet had opgeslagen. En ook belangrijk, hij heeft genoten van het mooie vuurwerk!

Back
Bovenaan