[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuus, bovenstaande reactie, is wat kort door de bocht van mij. Natuurlijk heb ik er alle vertrouwen in. Dat hebben jullie al wel bewezen. Had alleen gehoopt, dat de bekendmaking eerder zou zijn. Nu wordt het lang wachten, heeft ook wel weer wat natuurlijk.

Beste VWPD, Nu het bekent is dat de Big Box de Temptation Willow is worden de klanten die de Big Box hebben besteld gecompenseerd?

Gecompenseerd voor wat als ik vragen mag?
Je kiest toch zelf voor een product waar geen duidelijkheid over is, of heb ik iets gemist?

Ik snap wel waar de vraag vandaan komt, Vuurwerkfeestje geeft namelijk compensatie hiervoor. Maar inderdaad, gekozen blijft gekozen!

Snap ik, gekozen blijft gekozen maar ik krijg de temptation en niet de Big Box... Dus waar heb ik dan recht op? Het is misschien meer de compensatie vanuit de winkeliers richting Magnum want die hebben de Big Box ingekocht voor een hogere prijs neem ik aan.

Je hebt de big box besteld en je krijgt de big box? Je krijgt niet de temptation want die heb je niet besteld of begrijp ik hier iets verkeerd. Of heb je de big box besteld maar krijg je de temptation uitgeleverd? want dat kan je nog niet weten

Ik het verslag van Magnum is aangegeven dat de Big Box de Temptation Willow is. Voor mij helemaal prima alleen de Big Box kost 20,- meer dus waarom dat prijs verschil voor dezelfde box? En voor de klanten zoals wij nogal vreemd of zie ik dat verkeerd? Daarbij neem ik aan dat de winkeliers ingekocht hebben waarbij de Big Box ook duurder is dan de Temptation. En in geval van VWPD wisten zij ook niet dat het dezelfde boxen zijn omdat ze beide op de site staan.

Mocht ik het verkeerd zien hoor ik het graag.

Maar mijn punt blijft staan, je hebt de big box gekocht en krijgt de big box uitgeleverd. Waarom heb je dan recht op een compensatie? Je hebt een gok genomen en is in dit geval wellicht niet goed uitgepakt... Ik neem aan dat VWPD de big box ook voor een hogere prijs heeft ingekocht, gezien de prijzen op alle sites

Ik had het prijs verschil niet helemaal duidelijk, geen idee waarom dezelfde box 20,- Euro duurder is.
Ik blijf wel bij het feit dat er geen film was van de Big Box en ik zou dan zelf nooit het risico nemen.
Vind daarom de vraag voor compensatie tweedledig.

Als ik van te voren wist waar ik op gokte prima. Die 20 euro kan mij gestolen worden, maar meer het idee dat je als klant altijd de lul bent kan ik een beetje slecht tegen. En niks tegen VWPD maar ook die worden toch genaaid lijkt mij?

Hahha ja soort mysterie deal je weet het effect niet en ohja hij is ook 20 euro duurder... Naja zal wel aan mij liggen.

Het prijsverschil vind ik ook raar zelfde box zelfde effecten etc. Alleen de vraag voor compensatie vind ik vreemd.

wss ook hogere inkoopprijs dus ja ze verliezen er in principe wel aan om de big box aankopen te vervangen met temptation willow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan