[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Product (89).jpg

MASTERMIND vs. NON STOP!:p 100 shots blokjes met 500 gram, stiekem smullen we er allemaal van. Zowel Wolff als Vulcan komen nu met nieuwe blokjes en wij zijn benieuwd: waar zou jij de voorkeur aan geven?:rolleyes:

- Mastermind, adviesverkoopprijs 49,95:

- Non Stop, adviesverkoopprijs 59,95:

Ik maak er 1-1 van en kies voor Mastermind op basis van adviesprijs, diversiteit in effecten, Wolff, opbouw/snelheid.

Beide hebben wel iets, Non-stop mooier qua kleuren en de Mastermind vind ik wat beter qua opbouw en effecten. Als ik dan echt moet kiezen wint de Mastermind met z'n lagere adviesprijs

Ik vind de Mastermind in zijn totaliteit toch net wat beter uit de verf komen. Kleuren zijn mooi van de Non Stop, maar daar stopt het voor mij ook wel een beetje bij.

Wel een kanttekening dat bij de Mastermind van een stuk verder weg gefilmd is dan bij de Non Stop.

Keuze voor de Mastermind dus, ook de prijs is net even wat vriendelijker.

De keuzes zijn gemaakt!:cool: Aanstaande vrijdagavond om 19:00 uur presenteren wij welke lijnen wij dit jaar gaan voeren in onze Vuurwerkfeestje.nl Megastore in Roosendaal!:p

Waar hoop jij op?:rolleyes:

Ik hoop op een kleine dierentuin met veel Wolven, een paar Poema's, wat ratten, varkens en zeehonden. De dierentuin heeft ook een Undergroundse sectie, waar Nico de toezichthouder is en waar je alleen met een 'Volt Specialized pas' naar binnen mag. De dierentuin zelf ligt in Berlin, waar iedereen makkelijk met de Eurostar naar toe kan. De Magnums zijn er de hele dag in de aanbieding en vlak voor sluitingstijd is er een spectaculaire Pyroshow.

Nu maar hopen dat iedereen de Red Wire van mijn verhaal volgt...

Laatst bewerkt:
Ik hoop op een kleine dierentuin met veel Wolven, een paar Poema's, wat ratten en varkens. De dierentuin heeft ook een Undergroundse sectie, waar Nico de toezichthouder is en waar je alleen met een 'Volt Specialized pas' naar binnen mag. De dierentuin zelf ligt in Berlin, waar iedereen makkelijk met de Eurostar naar toe kan. De Magnums zijn er de hele dag in de aanbieding en vlak voor tijd is er een spectaculaire Pyroshow.

Nu maar hopen dat iedereen de Red Wire van mijn verhaal volgt...

Mooi verwoord!

lesli volt ==> code red , scuba , mairo gold , ...
broekhoff ==>crown collection/pyroshop ==> crossete switch, tailgate fan, ...
magnum ==> wckd line en magnum compounds ==>santiago masters, havana brightness ,..
nog paar leuke wolff cakes zoals cool beauty, hysteria,..
weco prof style ==> dahlia spider, whistling rainbow
en nog paar leuke fonteinen/diversen zoals funky monkey (nico), broekhoff neon fishes ,lesli ORC/vulcan no bullshit , katan silver night

lesli volt ==> code red , scuba , mairo gold , ...
broekhoff ==>crown collection/pyroshop ==> crossete switch, tailgate fan, ...
magnum ==> wckd line en magnum compounds ==>santiago masters, havana brightness ,..
nog paar leuke wolff cakes zoals cool beauty, hysteria,..
weco prof style ==> dahlia spider, whistling rainbow
en nog paar leuke fonteinen/diversen zoals funky monkey (nico), broekhoff neon fishes ,lesli ORC/vulcan no bullshit , katan silver night
Whistling rainbow hoop ik ook op. Anders wordt het verplicht langs nog een winkel��

Collectie 20232024 (2).jpg

Beste ONLYFREAK,

We zijn fris en fruitig teruggekeerd van onze vakantie en we staan te popelen om het nieuwe vuurwerkseizoen af te trappen!:D

Met trots kunnen we jullie eindelijk onze leveranciers en merken voor 2023/2024 presenteren. Dit jaar kun je bij ons terecht voor:

Vulcan Europe, Wolff Vuurwerk, Magnum Vuurwerk, Weco Feuerwerk, Professional Style en Pangu Fireworks (ONLINE Only)!

Heb je al gezien dat we de webshop aan het vullen zijn met nieuwe artikelen? Er komt nog veel meer bij. Neem af en toe eens een kijkje en pak vast je verlanglijstje erbij. De (freak)prijzen worden eind augustus zichtbaar, waarna je op vrijdag 1 september 20:00 uur los kunt gaan met bestellen!:cool:

Heb je in de tussentijd vragen? Stel ze ons gerust! We gaan er met elkaar weer een knallend en sfeervol seizoen van maken.

Rico & Thierry

www.vuurwerkfeestje.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan