[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
LEVERING WOLFF & KATAN!:D Het was vandaag zweten geblazen, want er gingen zo'n 80 kartons van Wolff en Katan de bunkers in. Allemaal te bestellen vanaf september!:cool:

IMG_3318.jpg

IMG_3315.jpg

IMG_3313[15].jpg

IMG_3307.jpg

IMG_3306.jpg

IMG_3303.jpg

Die labels zijn echt heel gaaf ja. Zou echt tof zijn als meer importeurs dit oppakken, als je tegenwoordig sommige labels ziet:frusty:

Maar lekker bezig weer feestje. Goed te merken aan alles dat het seizoen er weer aankomt en jullie helpen daar zeker aan mee.

Ook voor ons is de zomervakantie aanstaande! Daarom gingen we vandaag nog 1 keertje knuffelen met deze oldskool beauties:cool:

Zodra we terug zijn is het alweer augustus, en dan gaan we alles in gereedheid brengen voor een nieuw en spectaculair seizoen 2023/2024!:applause:

Opening webshop met alle nieuwe artikelen, inclusief speciale ONLYFREAKS-items: Vrijdag 1 september!

Product (87).jpg

Fijne vakantie heren, geniet er van. Daarna fris terug om ons weer van mooie updates e voorzien.

Ik had afgelopen jaar de Giant Eagle en dat was echt een prima cake. Als de rest ook zo presteert dan zijn ze die 140 Euro voor een set wel waard.

Het grappige is dat ik vorig niets over de cake kon vinden op internet en ik weet ook niet meer hoe ik er precies aan ben gekomen :D

Een set van 4 echte liefhebberscakes uit de Professional Black Edition van NICO Europe! Allemaal 25 shots met verschillende, bijzondere kleureffecten. Het unieke aan deze cakes is dat de effecten van de mine en de boeketten na iedere 5 shots omdraaien.:shocked:

- Blue-Orange Sky
- Lemon-Pink Sky
- Multicolour-Blink Sky (deze zie je op de video!)
- Chrysantemum-Blink Sky (deze zie je op de video!)

Bekijk ze allemaal op www.vuurwerkfeestje.nl en log in als ONLYFREAK!:cool:

Ben je nog geen ONLYFREAK? Schrijf je dan gratis in en krijg toegang tot exclusieve artikelen speciaal voor liefhebbers! https://vuurwerkfeestje.nl/pages/register

Ik heb de set toen meteen gekocht nadat ik de video's had gezien en voor die 22,50 per cake kon ik het echt niet laten. Ik ben erg benieuwd hoe het er straks in de straat uitziet. Het is sowieso voor het eerst dat ik diverse Nico artikelen heb gekocht dus dat maakt het extra spannend :)

Onze vakantie zit erop! :cool: We zijn weer in het land en zetten vanaf nu alles op alles om de webshop gereed te maken voor de heropening op vrijdag 1 september! :wink:

Dat betekent dat je links en rechts al wat toevoegingen zult tegenkomen op de webshop van eerder ingekochte artikelen die al in de bunkers liggen, bestellen kan dus pas vanaf 1 september.

We hopen uiterlijk volgende week de collectie rond te hebben, en dan kunnen we ook starten met het toevoegen van de nieuwe artikelen.:handsup:

Hopelijk een goede vakantie gehad en goed uitgerust voor het nieuwe seizoen. Veel succes en vooral plezier weer met alles.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan