[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dachten we er goed aan te doen om voor de verandering zelf maar vast over de prijzen te beginnen... krijg je dit:D
Maar ieders mening is welkom hoor! We zijn niet zo moeilijk. En gelukkig al veel mensen blij kunnen maken met mooie artikelen:cool:

Maarr ontopic. We hopen aankomende week nog wat aan te vullen (wel voor scherpe prijsjes), maar wachten nog op meer informatie!

Ah joh, die discussie lekker laten :). Goed gehandeld vanuit jullie!

Nu al benieuwd naar de extra spulletjes, dan komt er vast weer een bestelling jullie kant op.

Ik heb nog niks besteld, nergens, om de doodeenvoudige reden dat veel winkels die normaal wel een actie hadden, dat nu niet hebben. Dat geeft te denken.
Roosendaal sla ik over, omdat de auto ook bepaald niet gratis rijdt tegenwoordig. Neemt niet weg dat het wel fijn is dat er een winkel is met een actie (al kijk je soms met lede ogen aan wat er weg vliegt :bonk:).

Misschien sla ik mezelf voor m'n harses eind vh jaar, dat alles ZO duur is dat een ritje Roosendaal met de huidige actie alsnog een koopje is. Maar in dat scenario, denk ik dat ik de hobby aan de wilgen ga hangen.

Het blijft speculeren op dit moment, misschien lach je diegenen die nu bestellen aan het eind vh jaar uit dat ze veel teveel betaald hebben, misschien heb je spijt dat je niet eerder besteld hebt of misschien maakt het allemaal niet zoveel uit en zijn de prijzen ongeveer hetzelfde. We zullen het pas later dit jaar weten.

Wat nu al wel zeker is dat is dat de prijzen zoals ze een paar jaar geleden waren niet meer terugkomen. Met hetzelfde budget zul je dus minder vuurwerk hebben net als bij de boodschappen, energie, etc. Of dat voor jou het einde van de hobby betekent kun je alleen zelf bepalen. Dat het er niet leuker van wordt is een feit. Van de andere kant zijn er ook genoeg positieve zaken zoals het steeds groter wordende aanbod aan hele mooie en kwalitatief goede producten en als we ieder jaar veel moeten betalen betekent dat ook dat er geen vuurwerkverbod is :D.

Ik heb er zelf wel voor gekozen om nu al bestellingen te plaatsen en ben ook blij met het aanbod wat er nu is, ik heb ook het voordeel dat Roosendaal voor mij juist niet ver weg is. Dat heeft niet alleen met mogelijk hogere prijzen later dit jaar te maken maar ook met het feit dat ik op deze manier nu al van de hobby kan genieten, een stukje voorpret dus. Al moet ik zeggen dat mijn budget dit jaar wel erg vroeg aan het opraken is...

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik vind de prijzen ook te duur kan iemand mij vertellen hoe dat kan? Ik vind het echt niet kunnen zulke prijzen te vragen…

Hopelijk kan ik zo weer een wit voetje halen bij al die ridders hier :applause:

Laten we die discussie verhuizen naar het ''Prijzen'' topic en deze behouden voor de mooie deals van Vuurwerkfeestje :)

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik vind de prijzen ook te duur kan iemand mij vertellen hoe dat kan? Ik vind het echt niet kunnen zulke prijzen te vragen…

Hopelijk kan ik zo weer een wit voetje halen bij al die ridders hier :applause:
Laten we die discussie verhuizen naar het ''Prijzen'' topic en deze behouden voor de mooie deals van Vuurwerkfeestje :)

I.d.d. En dat kun je hier doen -> https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?62326-Prijzen :wink:

Dachten we er goed aan te doen om voor de verandering zelf maar vast over de prijzen te beginnen... krijg je dit:D
Maar ieders mening is welkom hoor! We zijn niet zo moeilijk. En gelukkig al veel mensen blij kunnen maken met mooie artikelen:cool:

Maarr ontopic. We hopen aankomende week nog wat aan te vullen (wel voor scherpe prijsjes), maar wachten nog op meer informatie!

Mogen we al speculeren? Eerder (post #284) werd genoemd dat Vulcan, Wolff en Broekhoff binnenkort nog met wat spulletjes bij jullie zouden komen dus stiekeme hoop hierop!

De Berlin & Adrenaline staan sowieso nog op de verlanglijst (vorige keer gemist) dus wie weet zitten die erbij (kleine kans) :), en al mocht Broekhoff nog wat Big Fat Chills hebben over gehad dan vliegen die denk ik ook als warme broodjes over de toonbank. Vanuit Wolff zou een Breakout en Decibel ook niet verkeerd zijn.

Laatst bewerkt:
Mogen we al speculeren? Eerder (post #284) werd genoemd dat Vulcan, Wolff en Broekhoff binnenkort nog met wat spulletjes bij jullie zouden komen dus stiekeme hoop hierop!

De Berlin & Adrenaline staan sowieso nog op de verlanglijst (vorige keer gemist) dus wie weet zitten die erbij (kleine kans) :), en al mocht Broekhoff nog wat Big Fat Chills hebben over gehad dan vliegen die denk ik ook als warme broodjes over de toonbank. Vanuit Wolff zou een Breakout en Decibel ook niet verkeerd zijn.

Wolff en Broekhoff verwachten we in maart! Berlin en Adrenaline zijn helaas helemaal uitverkocht bij Vulcan nu.

Ik zie wat producten in je post staan die vanavond wel terugkomen uit een geannuleerde order, dus stay tuned!:D

Dat ging wel heel snel :applause:. Maar logisch als het een gecancelde order was met maar 1 stuk van elk.
Op naar de items later deze week!

haha betrapte me alweer dat ik toch een item in mijn winkelmand deed.. maar wacht nog even.
Straks is het budget al op voor het echte leuke spul komt :)

Voor de liefhebbers zijn er nog een Sky High 300's van Broekhoff en een 19 Shots Mixed van Katan vrijgekomen!:D Nu nog heel even voor de outletprijs van januari. OP=OP!:D

Waren dit de artikelen die jullie voor deze week hadden incombinatie met scherpe prijs of komt er vrijdag nog een update?:)

Als het goed is was dit een extraatje vanwege een geannuleerde order en komt er spoedig weer wat nieuws aan.
Ik hoop dat het dan een keer niet op vrijdag om 20 uur is, komt mij altijd zo beroerd uit :D

Toch weer voor gaas gegaan.
Heb deze al meerdere keren in de winkelmand gehad, iedere keer toch niet gedaan..

De 12x19 Katan besteld..

Schermafbeelding 2023-02-22 om 10.35.10.jpg

Zojuist hebben we via een mailing aangekondigd dat er 4 nieuwe NICO-artikelen zijn toegevoegd aan het ONLYFREAKS-assortiment! :handsup: Allemaal voor scherpe prijzen, vaak zelfs goedkoper dan in Duitsland!

Wat denk je van een 100 shots 500 grams cake voor 29,95? Of een multishape 25 shots cake voor minder dan een tientje?

Wees er snel bij want voor deze items geldt OP=OP!
https://vuurwerkfeestje.nl/collections/onlyfreaks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan