[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
twee maal Seal firestorm en Mega Bat meegenomen bedankt. Heb niet zoveel Nico ervaring maar heb wel twee fonteinen besteld om uit te proberen. Op naar de volgende :biertje:

En welke is dit nou? Ik hem hem niet kunnen vinden, al uitverkocht voordat ik hem vond?

Profi Mix Reloaded volgens mij.

On topic: zelf ook een eerste bestelling van dit jaar gedaan. Behoorlijk aan de prijs (zie redenen hierboven), maar dat ben ik op 31 december al lang weer vergeten. :angel:

Allereerst wil ik zeggen dat ik deze freak acties enorm waardeer. Maar ben ik nu de enige die deze prijs niet "freak" waardig vind? Ik bedoel het is februari. De prijzen mogen wat mij betreft minimaal met 50% korting zijn.

Allereerst wil ik zeggen dat ik deze freak acties enorm waardeer. Maar ben ik nu de enige die deze prijs niet "freak" waardig vind? Ik bedoel het is februari. De prijzen mogen wat mij betreft minimaal met 50% korting zijn.
Goedkopen artikelen ga je echt nergens meer vinden!

De oude tijden waar je in januari nog tegen extreme kortingen kon kopen, dat is voorbij. Dit is het nieuwe normaal.

Goedkopen artikelen ga je echt nergens meer vinden!

Inderdaad dit zijn de nieuwe freakprijzen. In de loop van het jaar gaan de prijzen alleen maar omhoog.

Dank voor je waardering! :D Wat betreft de prijzen van Nico Europe hebben we aangegeven dat dit niet altijd de 'freakprijzen' zijn die we bij Nederlandse producten rekenen. Je koopt dit niet vanwege de prijs, maar omdat je het een gaaf/uniek/bijzonder artikel vindt:D En vind je dat niet, dan koop je het niet:wink:

Gezeur over die prijzen, laat het dan lekker staan… we mogen blij zijn dat iemand de moeite neemt dit aan te bieden. Men kan ook zeggen zie je in december en de volle prijs vragen en met standaard spul aan komen zetten… ik heb nu een paar artikelen besteld die zeldzaam gaan zijn om nog eens tegen te komen.

Snap dat iedereen zoveel mogelijk wil hebben maar misschien moet men eens gaan waarderen wat ze wel kunnen krijgen. Een collectie die de helft kleiner is maar waar je meer van geniet. Alles in deze bijzondere wereld is niet meer wat het was. Die tas boodschappen bij de appie is nu net zo duur als waar je eerst 2 tassen voor had…

Gezeur? Ik geef toch aan dat ik het in eerste instantie waardeer. Ik stel gewoon een doodnormale vraag, dat mag tegenwoordig ook niet meer. Maar goed nogmaals mijn waardering voor de freakacties en bedankt voor het normale antwoord vuurwerkfeestje.:)

Gezeur? Ik geef toch aan dat ik het in eerste instantie waardeer. Ik stel gewoon een doodnormale vraag, dat mag tegenwoordig ook niet meer. Maar goed nogmaals mijn waardering voor de freakacties en bedankt voor het normale antwoord vuurwerkfeestje.:)

Je mag alles vragen en vinden, maar het feit dat producten niet meer de prijs hebben als voor corona zulle we maar zeggen. Is als je een klein beetje actief ben hier op het forum al lang een breed in alle vormen en maten besproken in denk ieder topic. Je hoeft de krant/tv/internet/social maar te bekijken en men slaat je om de oren dat alles te duur is. Mensen staan in de rij bij de voedselbank omdat de prijzen zo hard stijgen. Het woord inflatie zal je denk ook in de afgelopen maanden niet ontgaan zijn, er schijnt ergens nog een oorlogje te zijn.

Maar natuurlijk mag je de vraag stellen…

Je mag alles vragen en vinden, maar het feit dat producten niet meer de prijs hebben als voor corona zulle we maar zeggen. Is als je een klein beetje actief ben hier op het forum al lang een breed in alle vormen en maten besproken in denk ieder topic. Je hoeft de krant/tv/internet/social maar te bekijken en men slaat je om de oren dat alles te duur is. Mensen staan in de rij bij de voedselbank omdat de prijzen zo hard stijgen. Het woord inflatie zal je denk ook in de afgelopen maanden niet ontgaan zijn, er schijnt ergens nog een oorlogje te zijn.

Maar natuurlijk mag je de vraag stellen…

Stop nou eens met je morele verontwaardiging. Dit is een forum en daar mag je gewoon een mening geven, dat jij je daar niet in kan vinden is niet zo relevant. Hij geeft ook direct aan dat hij erg blij is met deze actie van de verkoper en heeft het puur feitelijk over de prijzen, dat moet kunnen.

Die onzinvoorbeelden over de voedselbank en de oorlog in Oekraine slaan echt kant noch wal. Natuurlijk is er inflatie en natuurlijk zijn de grondstofprijzen en transportprijzen gestegen. Maar dat betekent niet dat niemand meer iets mag posten over prijzen toch?

Bijv. die Fantastico van Nico kost 190,- voor een bak van 1600 gram. Dat is per gram gewoon allesbehalve scherp. Voor die prijs heb je ook een Funke box met het dubbele kruitgewicht.

Vuurwerkfeestje heeft gewoon een mooi gevarieerd aanbod met veel hele goede prijzen en een topservice. Maar we kunnen ook wel gewoon concluderen dat die Nico qua prijskwaliteit niet de goedkoopste lijn in de freakacties is. En dan hoef je het uiteraard niet te kopen... Maar zo goedkoop scoren zoals jij hier doet is wat mij betreft ook niet nodig. Laat hem lekker zijn mening geven zonder moraalpolitie te spelen.

Je hoeft de krant/tv/internet/social maar te bekijken en men slaat je om de oren dat alles te duur is.

Je geeft het zelf al aan, en een ander hier vind dat ook en stelt een hele normale vraag.
Gelukkig zijn er nog leden die wel goed kunnen lezen en niet meteen iemand gaan afkraken die zijn mening zegt.

Dachten we er goed aan te doen om voor de verandering zelf maar vast over de prijzen te beginnen... krijg je dit:D
Maar ieders mening is welkom hoor! We zijn niet zo moeilijk. En gelukkig al veel mensen blij kunnen maken met mooie artikelen:cool:

Maarr ontopic. We hopen aankomende week nog wat aan te vullen (wel voor scherpe prijsjes), maar wachten nog op meer informatie!

Dachten we er goed aan te doen om voor de verandering zelf maar vast over de prijzen te beginnen... krijg je dit:D
Maar ieders mening is welkom hoor! We zijn niet zo moeilijk. En gelukkig al veel mensen blij kunnen maken met mooie artikelen:cool:

Maarr ontopic. We hopen aankomende week nog wat aan te vullen (wel voor scherpe prijsjes), maar wachten nog op meer informatie!
En wat voor lekkers wordt er geserveerd ? :cool:

Ik heb nog niks besteld, nergens, om de doodeenvoudige reden dat veel winkels die normaal wel een actie hadden, dat nu niet hebben. Dat geeft te denken.
Roosendaal sla ik over, omdat de auto ook bepaald niet gratis rijdt tegenwoordig. Neemt niet weg dat het wel fijn is dat er een winkel is met een actie (al kijk je soms met lede ogen aan wat er weg vliegt :bonk:).

Misschien sla ik mezelf voor m'n harses eind vh jaar, dat alles ZO duur is dat een ritje Roosendaal met de huidige actie alsnog een koopje is. Maar in dat scenario, denk ik dat ik de hobby aan de wilgen ga hangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan