Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En welke is dit nou? Ik hem hem niet kunnen vinden, al uitverkocht voordat ik hem vond?
En welke is dit nou? Ik hem hem niet kunnen vinden, al uitverkocht voordat ik hem vond?
Ik dacht ook dat een compound zou zijn maar het is die profi mix reloaded
Weetje toevallig of jullie ook crash box en transbomber binnen krijgen ?Klopt! Dit is een korte samenvatting van de Profi Mix Reloaded!![]()
Goedkopen artikelen ga je echt nergens meer vinden!Allereerst wil ik zeggen dat ik deze freak acties enorm waardeer. Maar ben ik nu de enige die deze prijs niet "freak" waardig vind? Ik bedoel het is februari. De prijzen mogen wat mij betreft minimaal met 50% korting zijn.
Allereerst wil ik zeggen dat ik deze freak acties enorm waardeer. Maar ben ik nu de enige die deze prijs niet "freak" waardig vind? Ik bedoel het is februari. De prijzen mogen wat mij betreft minimaal met 50% korting zijn.
Goedkopen artikelen ga je echt nergens meer vinden!
Weetje toevallig of jullie ook crash box en transbomber binnen krijgen ?
Gezeur? Ik geef toch aan dat ik het in eerste instantie waardeer. Ik stel gewoon een doodnormale vraag, dat mag tegenwoordig ook niet meer. Maar goed nogmaals mijn waardering voor de freakacties en bedankt voor het normale antwoord vuurwerkfeestje.![]()
Je mag alles vragen en vinden, maar het feit dat producten niet meer de prijs hebben als voor corona zulle we maar zeggen. Is als je een klein beetje actief ben hier op het forum al lang een breed in alle vormen en maten besproken in denk ieder topic. Je hoeft de krant/tv/internet/social maar te bekijken en men slaat je om de oren dat alles te duur is. Mensen staan in de rij bij de voedselbank omdat de prijzen zo hard stijgen. Het woord inflatie zal je denk ook in de afgelopen maanden niet ontgaan zijn, er schijnt ergens nog een oorlogje te zijn.
Maar natuurlijk mag je de vraag stellen…
Je hoeft de krant/tv/internet/social maar te bekijken en men slaat je om de oren dat alles te duur is.
En wat voor lekkers wordt er geserveerd ?Dachten we er goed aan te doen om voor de verandering zelf maar vast over de prijzen te beginnen... krijg je dit
Maar ieders mening is welkom hoor! We zijn niet zo moeilijk. En gelukkig al veel mensen blij kunnen maken met mooie artikelen
Maarr ontopic. We hopen aankomende week nog wat aan te vullen (wel voor scherpe prijsjes), maar wachten nog op meer informatie!