[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand was heel snel met de Raptor, gelukkig dit keer nog wel de full Assault mee kunnen pakken

Nice die full assault:) Ik was je voor met de raptor, sorry;)

Was mezelf alleen wat te slim af, wilde graag een losse cake hebben maar die stond niet online. Toen ben ik toch maar voor die Argento boxen gegaan als plan B en later stond de betreffende cake ineens toch online XD Maar ga nu echt stoppen met bestellen.

Hoeveel raptor prince waren er voorradig ik dacht 1 te lezen/zien.

Want heb er ook 1 afgerekend, en orderbevestiging ontvangen.

Kan het ook verkeerd gelezen hebben.

Inderdaad 3, door de drukte kan de webshop de voorraden soms niet bijhouden, helaas dus 1 persoon teleur moeten stellen, maar wel blij kunnen maken met 2x Hydra :handsup:

Dat was mijn order die ik hier al noemde. Maar zoals ik al zei was mijn plan A een andere cake (hydra) en dus ben ik ook blij met de oplossing. Topservice en wederom bedankt, vuurwerkfeestje!

Wel ongepland nog een king op bling meegepakt en had gelukkig al argento boxen in bestelling. In die zin wel goed dat de raptors nu bij iemand anders terecht zijn gekomen.

Wat een enorme stormloop op die argento boxen, haha!

Ik zat ook om 11 uur klaar, zowel de Raptor Princess als de King of Blink proberen te bemachtigen maar jullie waren me weer te snel af en beiden niet te pakken gekregen. Nu moet ik weer wachten tot er leuke dingen in de bunker gevonden worden :D

Is de bunker nu leeg, aangeveegd en klaargemaakt voor volgend jaar @Vuurwerkfeestje NL?

De bunkers zijn geteld, hoog tijd om de outletvoorwaarden met jullie te delen! Deze vinden julli.jpg

Oke.. jullie vonden het dus nodig om onze restvoorraad zo'n beetje binnen 24 uur op te kopen?:bonk:

Nou, wij zijn niet voor 1 gat te vangen. En daarom hebben we weer een knoeperd van een actie voor jullie!
Bovenop onze toch al scherpe outletprijzen, bieden we nu VOLUMEVOORDEEL op een aantal hele gave items van Klasek!:handsup: Al deze items zijn in voorraad bij ons, dus levering gegarandeerd.

Voor ons was dit toch wel de verrassing van de jaarwisseling. De heftigheid van de Crackling Shock, de harde knallen van de DumBum Triple, ouderwets knetterende knetterlinten en eindelijk weer grondbloemen met crackling in categorie F1.

Om jullie ook kennis te laten maken met de kwaliteit van Klasek, hebben we nu een aantal VOLUMEVOORDEEL-deals in de webshop staan. Slechts in beperkte aantallen beschikbaar voor deze prijs!

Check ze en bestel ze op www.vuurwerkfeestje.nl:applause:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan