[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, geen aanvullingen gedaan?

Ik ook niet, wilde eigenlijk alleen aanvullen met 2x hydra van argento maar die kwam ook niet meer vrij.

Maar ik mag zeker niet klagen, had wat extra vakantiedagen waardoor ik er gisteren op tijd bij was. Ben heel benieuwd of de acties laat in het jaar hierbij in de buurt komen.

Tof dat jullie alweer de actie op poten hebben gezet!! Met alle plezier mijn bestelling vorige week opgehaald en kom ook zeker dit jaar weer terug!
Bedankt Rico & Thierry De beste wensen nog!

Bedankt Rico en Thierry + team, voor de freakactie.
Heb alweer een eerste mooie collectie kunnen samenstellen!
Succes met het nieuwe seizoen en in ieder geval tot 28 December :)

Inmiddels zitten de afhaalblokken zo goed als vol, het is echt megahard gegaan! De meeste compounds zijn inmiddels uitverkocht!:applause:

Morgenavond gaan we de bunkers nog een keer goed uitmesten, wellicht komen we dan nog e.e.a. tegen. Dit zal dan zondag in de webshop verschijnen, na aankondiging. Vooraf reserveren is helaas niet mogelijk:no:

De bunkers zijn geteld, hoog tijd om de outletvoorwaarden met jullie te delen! Deze vinden julli.jpg

We hebben vanavond de bunkers nog 1 keer volledig op hun kop gegooid, en we zijn zowaar nog wat mooie items tegengekomen! Deze zullen morgen om 11:00 uur worden toegevoegd aan de outlet.

LET OP:
  • Vooraf reserveren is NIET mogelijk! Bellen, appen, mailen, DM'en is zinloos:tongue2:
  • OP=OP! Slechts 1 of enkele stuks per artikel.
  • Artikelen staan NIET gereserveerd in je winkelmandje!
  • Alleen afhalen in de nog beschikbare blokken op 28 december. Achteraf wijzigen is niet mogelijk.
  • Heb je al een order in een afhaalblok staan? Stuur dan na je bestelling een mailtje en we zorgen dat deze nieuwe order hetzelfde afhaalmoment krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan