[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kon je winkelmandje voor 20:00 uur alvast vullen he, heb ik ook gedaan. Exact om 20:00 refreshen, aftikken en klaar.
Had ik ook gedaan, echter kreeg ik gelijk bericht dat er dingen niet waren ofzo. Zoals gezegd, zodra dit in iemand ze winkelmand zit lijkt het mij zo dat iemand anders dit dan even niet kan bestellen. Maar goed, dan maar ergens anders een bestelling plaatsen aangezien hier nu bijna alles op is wat ik graag wilde hebben.

Mooie actie weer, om 19:59 de Transbomber Champions edition toegevoegd, om 20:00 gerefreshed en gelijk betaald.
Nadat ik betaald had was het 20:04 en was er al super veel uitverkocht, toch blij dat ik dit pareltje heb kunnen scoren.
Hoop dat er nog veel meer acties aankomen komende maanden.

Haha wat een drukte hier al, geweldig om te zien. Fijn dat er alweer mensen hun eerste aankopen hebben veilig gesteld.

Haha wat een drukte hier al, geweldig om te zien. Fijn dat er alweer mensen hun eerste aankopen hebben veilig gesteld.
Normaal gingen we (althans ik toch) naar de januari deals bij Zena met de overgebleven pesetas. Dat gat word nu toch mooi opgevuld door de heren van vuurwerkfeestje. Ijzer smeden als het heet is he, nu de jaarwisseling nog vers is is iedereen nog lyrisch en in de flow. Als je wacht tot februari is de interesse weer weggeebt bij de meesten.

Normaal gingen we (althans ik toch) naar de januari deals bij Zena met de overgebleven pesetas. Dat gat word nu toch mooi opgevuld door de heren van vuurwerkfeestje. Ijzer smeden als het heet is he, nu de jaarwisseling nog vers is is iedereen nog lyrisch en in de flow. Als je wacht tot februari is de interesse weer weggeebt bij de meesten.

En wij bewaren het ook nog warm en droog een jaartje voor je :p

Zo dan, er is lekker geshopt zo te zien :D Echt ruk dat ik tot 23.00 moest werken want het lekkerste is al weg :sad:

Is er enige duidelijkheid wanneer er weer nieuw spul komt? Zijn jullie al met importeurs in gesprek of er nog wat spullen gekocht kunnen worden?

Helaas was de Triple X snel uitverkocht. Toch de Obsessed en 1.2"Freestyle Madness kunnen fixen!! Bedankt voor de eerste aankoop :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan