[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
DORDRECHT (2500 x 700 px) (5).jpg

De bunkers zijn geteld, hoog tijd om de outletvoorwaarden met jullie te delen! Deze vinden jullie ook in de startpost.

LET OP: we hebben heel veel mailtjes, DM's, appjes etc. ontvangen van jullie. Helaas is het onmogelijk deze allemaal te behandelen en beantwoorden, hoe graag we ook willen. Daarom nemen we alleen offerteaanvragen vanaf 1.250 euro in behandeling, zie hiervoor verder de outletvoorwaarden!

• Outlet loopt van 4 januari 20:00 uur tot en met 31 januari 20:00 uur, of zolang de voorraad strekt. Daarna gaan de prijzen omhoog.
  • Inloggen met account is NIET nodig!
  • Afhalen outlet is voor F2 alleen mogelijk op 28 december 2023 van 00:00 tot 02:00 en van 06:00 tot 08:00 uur in Roosendaal. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk!
  • Afhaalmomenten kunnen niet gewijzigd worden.
  • Afhalen F1 op afspraak in Roosendaal of Dordrecht.
  • Minimumbestelbedrag bij alleen F1 is 30,00 euro. Bij F2 is dit 75,00 euro.
  • Bijbestellingen bij voorkeur doorgeven via [email protected], wij passen dan je eerste order aan en je ontvangt een nieuwe bevestiging met betaallink.
  • Offerteaanvraag is mogelijk vanaf 1.250 euro (o.b.v. adviesverkoopprijzen).
  • Offerte indienen is mogelijk tot woensdag 4 januari 12:00 uur.
  • Reactie op offerte ontvang je uiterlijk woensdag 4 januari 15:00 uur.
  • Deadline akkoord geven op offerte is woensdag 4 januari 18:00 uur.
  • Reacties na deze deadline worden niet meer in behandeling genomen en artikelen gaan dan de webshop in.
  • Bij een onverhoopt landelijk verkoopverbod op F2-vuurwerk krijg je binnen 14 dagen je geld terug voor de bestelde F2-items.

Begint meteen te kriebelen hier bij het lezen van dit topic. Bedankt voor de actie en good luck :)

Tof dat er al een winkel open gaat! Ik ben persoonlijk nog niet onder de indruk van de prijzen( kan ook aan mij liggen hoor) zie redelijk wat compounds die ik in november /begin december ook voor die prijs of beter kon kopen. Zeker gezien heel veel winkels 20% hadden.
Neemt niet weg dat de vroege beslisser wel wat leuke dingen kan scoren!

Succes allen in ieder geval

Tof dat er al een winkel open gaat! Ik ben persoonlijk nog niet onder de indruk van de prijzen( kan ook aan mij liggen hoor) zie redelijk wat compounds die ik in november /begin december ook voor die prijs of beter kon kopen. Zeker gezien heel veel winkels 20% hadden.

Hou ook rekening met de prijzen van 2023 straks.. ;-)

Poeh, nou ik vind het mooie prijzen hoor, Raptor princess ben ik niet tegengekomen voor 75 bijvoorbeeld. Was niet van plan om al te bestellen, maar dit doet de handen op zn minst weer wat jeuken..

Dit ziet er allemaal goed uit! De verleiding is groot hahaha.

Hier is de drang/verleiding ook echt enorm. Helaas moet ik de 28e gewoon werken normaal gesproken dus kan ik onmogelijk van deze actie gebruik maken. Of gelukkig of helaas, net hoe je het bekijkt!

Bedankt Rico/Thiery, voor het mogelijk maken van deze actie!

Vanwege de bizar grote vraag is het vanaf dit moment NIET meer mogelijk offerteaanvragen in te dienen. Het is simpelweg niet meer te doen om deze allemaal fatsoenlijk te kunnen behandelen en met de gevraagde aantallen lukt het sowieso niet meer om aanbiedingen te kunnen doen:frusty: Excuses voor het ongemak!

Reken er komend seizoen maar op (zal niet weer 40/50% zijn) dat de prijzen wel wederom weer omhoog zullen gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan