Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Idem, al word daar niet op gereageerd.Heb zojuist een offerte aanvraag jullie kant op gestuurd![]()
Newbie vraag:
Hoe weet ik wanneer/waar freakacties zijn? Is daar een nieuwsbrief voor oid?
Alvast dank voor ieders reactie
Wat houd me tegen om de winkelwagen nu al te vullen en af te rekenen? De outlet start normaal pas om 20:00 uur toch?Inmiddels zijn de outletprijzen en aantallen zichtbaar in de webshop! Let op: aantallen kunnen nog wijzigen voor morgenavond 20:00 uur!
Wat houd me tegen om de winkelwagen nu al te vullen en af te rekenen? De outlet start normaal pas om 20:00 uur toch?
Tof dat er al een winkel open gaat! Ik ben persoonlijk nog niet onder de indruk van de prijzen( kan ook aan mij liggen hoor) zie redelijk wat compounds die ik in november /begin december ook voor die prijs of beter kon kopen. Zeker gezien heel veel winkels 20% hadden.
Neemt niet weg dat de vroege beslisser wel wat leuke dingen kan scoren!
Succes allen in ieder geval
Dit ziet er allemaal goed uit! De verleiding is groot hahaha.
Tof dat er al een winkel open gaat! Ik ben persoonlijk nog niet onder de indruk van de prijzen( kan ook aan mij liggen hoor) zie redelijk wat compounds die ik in november /begin december ook voor die prijs of beter kon kopen. Zeker gezien heel veel winkels 20% hadden.
Neemt niet weg dat de vroege beslisser wel wat leuke dingen kan scoren!
Succes allen in ieder geval