[Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker jammer zeg, met Magnum erbij is de keuze om voor Vathorst te gaan nog makkelijker.

Over de weekdeals trouwens, komen daar nog boxen in of komen de Luypaers fonteinen nog een keer terug? Heb die net gemist..

Zeker jammer zeg, met Magnum erbij is de keuze om voor Vathorst te gaan nog makkelijker.

Over de weekdeals trouwens, komen daar nog boxen in of komen de Luypaers fonteinen nog een keer terug? Heb die net gemist..

Er komt nog genoeg in, ook boxen! (toevallig staat er een mooie gepland zondag:)) De luypears fonteinen zullen wellicht nog een keertje terugkeren, maar zijn nu ook scherp geprijsd!

Dat je wel bij Vuurwerk Riezebos halen, dat is ook in Amersfoort

"Voor de liefhebbers van gas geven en tevens geweldige kleuren is deze 144sh rammer een must have.
Verwelkom het jaar in kleur met deze geweldige box."

Volgens mij is de Evo Bomber (helaas) naar 100 schoten gegaan

edit: of is dat nog de oude? :)

"Voor de liefhebbers van gas geven en tevens geweldige kleuren is deze 144sh rammer een must have.
Verwelkom het jaar in kleur met deze geweldige box."

Volgens mij is de Evo Bomber (helaas) naar 100 schoten gegaan

edit: of is dat nog de oude? :)

informatie komt overeen met de nieuwe box iig

Dit weekend maar eens even gaan zitten voor een bestelling (de 1e van??)....geweldig assortiment weer!! En dat op 10 minuten rijden...:thumbsup:

Eerste bestelling al weer een feit, en dat word zeker niet de laatste. Vorig jaar perfect geregeld dus kom graag weer.

Ik zie een aantal zeer aantrekkelijk geprijsde dingen wel hoor hier... wie haalt me over om te bestellen? :p

Pff. Net de B.I.G. van Barely legal bij Vathorst voor 105 besteld.
Is volgens mij dezelfde als die Big rhino :sad:

Ik vind het begin van big momma altijd een beetje saai overkomen maar voor €70 is ie wel heel aantrekkelijk ja. Ga verder in de week kijken of ik hem erbij neem of niet

Staat een verkeerd filmpje bij de ‘Pyrotechnic Chemistry’ denk ik, filmpje van nu zijn iig geen 244 schoten xD Wel weer mooie acties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan