Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanmorgen voor deze post zag ik al 3 week acties staan bij Pijnacker, alleen daar staat Domingo niet tussen?
Ik vraag dit alvast voor een ander die de 1.2' freestyle madness heeft besteld, maar wat zijn jullie van plan omtrent te laat geleverde of afgekeurde producten? Geld terug, vervanging, etc.
Jullie weten toch dat wij altijd iedereen met een lach op het gezicht weer naar huis sturen.
Producten waar een vervanger voor komt, krijgt de klant in de regel het vervangende product. Producten die helemaal niet komen, wordt contact opgenomen over geld retour, ander artikel of een voucher.
Het wordt altijd netjes en goed geregeld.
Had ik ook al vernomen. Is alleen geen omlabeling helaas, ook al wordt de suggestie gewekt dat het wel zo is. Er is een straatfilmpje van de Firestarter:
Had ik ook al vernomen. Is alleen geen omlabeling helaas, ook al wordt de suggestie gewekt dat het wel zo is. Er is een straatfilmpje van de Firestarter:
@ vuurwerkoutlet, enig inzicht wanneer en of het nieuwe 19 shots assortiment komt? Wil deze graag bestellen , maar als het niet zeker is of deze daadwerkelijk te koop is dit jaar, dan moeten we verder kijken?
Ik heb de firestarter al besteld bij een andere winkel! dus hopenlijk een andere vervanger mogelijk
ik had een mail gestuurd vrijdag helaas nog geen reactie ^^