[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mystery deal kenners: is dit doorgaans een artikel dat niet tot het assortiment op de website behoort, of wel maar dan met wat extra korting?

Outlet graag een sneak preview.. ik zit een beetje aan de top van mijn budget.
Hoop dat het zijn geld waard is. Ben al bij de dokter geweest voor ondersteuning van mijn ruggengraat.

Aan de van/voor prijs te zien is de korting minder dan de vorige deal.. ik gok op een lesli of katan artikel waar deze kortingen op de site lager zijn dan bijv bij magnum en wolff..

Ik sla deze dus even over. Hopelijk geen spijt van zondagavond..:rolleyes:

Voor de mystery deal kenners: is dit doorgaans een artikel dat niet tot het assortiment op de website behoort, of wel maar dan met wat extra korting?

meestal staat hij niet op de website nee. de vorige niet in ieder geval.

zojuist 2x besteld, ben benieuwd.

Het enige wat jammer is, dat voordat de prijzen stijgen, niet van alle compounds een film te zien is. Ik hou wel van een gokje, vandaar dat ik beide mystery boxen heb besteld, maar voor compounds boven de 100 euro wil ik toch wel zien wat ik koop. Gezien de omschrijvingen heb ik interesse in Lucky Demons 262's en Jacked John 196. Zullen waarschijnlijk omlabelingen zijn, maar welke?

Ik heb mijn winkelmandje gevuld voor Pijnacker, krijg de melding bij betalen dat er geen afhaalmoment is. Ligt dat dan aan mijn artikelen of is er überhaupt niet meer te bestellen?

Blijkbaar was Transbomber niet meer beschikbaar, die wel al in mijn winkelmandje zat. Maar kwam geen foutmelding voor. Zonder die kon ik inderdaad zo'n beetje elk moment uitkiezen.

Blijkbaar was Transbomber niet meer beschikbaar, die wel al in mijn winkelmandje zat. Maar kwam geen foutmelding voor. Zonder die kon ik inderdaad zo'n beetje elk moment uitkiezen.

Bedoel je bij outlet pijnacker? Je kan hem namelijk bij de stadsburen (driesprong) voor €104 nog krijgen als ie niet meer terugkomt. Als het outlet pijnacker was.... sorry man volgens mij ben ik de dader van het laten verdwijnen van die transbomber :devil:

Ja, outlet Pijnacker. Ik kwam daar terecht omdat ik bij de driesprong aan het kijken was en de prijzen een beetje vond tegenvallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan