[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de vermelde prijzen in de nog dichte shop in Pijnacker de definitieve prijzen?
Ik loop nog niet erg warm, immortal gold voor 150€?:confused:

Toch wel verleidelijk om nog eens rond te kijken! Het is een beetje passen en meten met de route en tijden maar wel de moeite waard.

Ik snuffel snel nog even rond

Uiteraard hier nog zeker een bestelling plaatsen. Ook kwam ik bij Piroshop Arentz in Zutphen. Weet iemand of hij dit jaar nog online komt? Ik kan nergens iets vinden over ze..

Uiteraard hier nog zeker een bestelling plaatsen. Ook kwam ik bij Piroshop Arentz in Zutphen. Weet iemand of hij dit jaar nog online komt? Ik kan nergens iets vinden over ze..

Freaksite is al enige tijd uit de lucht en de reguliere site zegt alleen maar “webshop gesloten”

Denk dat hij opgedoekt is

Hallo,

Helaas hebben wij deze week ook het bericht van de importeur van Magnum ontvangen over de afgekeurde producten.
We bieden waardige vervangers voor de artikelen die niet 1 op 1 vervangen kunnen worden. Hier balen wij zelf natuurlijk ook enorm van, maar we hopen op jullie begrip. Het is voor iedereen een flinke uitdaging!

1.2" Temptation Willow wordt vervangen door Big Booster. Dit is een exact gelijk product (omlabeling).
Sylvester Mainframe wordt vervangen door Beyond Redemption. Dit is een exact gelijk product (omlabeling).

Voor andere producten zijn we nog in afwachting op meer duidelijkheid over de vervangers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan