[Freakactie 2022] Vuurwerk Outlet Gelderland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik hier op 30 december mijn bestelling kwam halen, was het lekker druk. Na 20 minuten was de bestelling er, werd op een karretje gebracht, lekker makkelijk om naar de auto mee te nemen. Bedankt voor de mooie prijzen en goede service!

Iedereen de beste wensen! :handsup:

Goed om te horen dat jullie tevreden zijn :D
Het was echt een enorm top-jaar!
Vrijwel alles is super goed verlopen. Het was flink doorbikkelen maar daardoor hebben we de drukte volgens mij behoorlijk onder controle kunnen houden!
Op enkele dozen na zijn we volledig leeg :shocked:

Ook hier nog even een dankwoord naar Outlet Gelderland: de 30e rond 12:00 hier gearriveerd en ondanks dat de winkelruimte lekker druk was, snel geholpen en voorzien van het vuurwerk. Reden zelfs even mee met een karretje naar de auto en hielpen inladen. Perfect geregeld, bedankt Koen en de beste wensen voor een ieder van jullie!

Beste wensen Allen!
Hier 29e mijn bestelling afgehaald! prachtige ruimte met koffie gregeld, en binnen 10 minuten alles in de auto. Fantastisch!

Beste wensen en dank voor de fijne prijzen hier afgelopen jaar. Ik ben hier de 29e begin vd avond geweest om mijn bestelling op te halen. Alles compleet en fijn dat het op een karretje naar de auto gereden werd.
Bedankt voor de fijne service! Gr. Peter

Allereerst de beste wensen!! Voor het eerst mijn vuurwerk gehaald bij Vuurwerk Outlet Gelderland. Hier ook een superfijne service met een karretje naar de auto & vriendelijk personeel. Daarnaast voor mooie freakprijzen het vuurwerk kunnen aanschaffen!

Hier gaan ik dit jaar weer heen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan