[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien wat vroeg, maar hoe zien jullie het komende vuurwerkjaar voor zich? Een medewerker in jullie winkel vertelde dat er dit jaar geen vroege verkoop zal zijn vanwege de voorraad en een mogelijk verbod? Dat laatste is misschien wat voorbarig maar ben benieuwd.

Zeer treurige zaak, al die spanning alweer zo vroeg en dat de traditie ten dode opgeschreven lijkt...

Wat een top zaak is dit, door freaks en voor freaks! :D

Patrick en het volledige team: bedankt voor jullie inzet! Op de valreep nog een bestelling kunnen plaatsen hier dankzij de enorme service van Patrick. Echt super! Mooi assortiment en goede prijzen, top. Helaas liep het afhalen niet helemaal gesmeerd door late leveringen. Wachttijden om geholpen te worden waren kort, was gelijk aan de beurt. Maar uiteindelijk een uurtje moeten wachten op drie producten die nog moesten worden uitgepakt of nog onderweg waren. Daartegenover is de bestelling compleet geleverd gelukkig. Leuk ook even kennis gemaakt te hebben met Avalanche. Ondanks dat het allemaal wat tegen zat werd er echt kei en keihard gewerkt door het personeel om de klanten zo tevreden mogelijk te maken. Echt dikke respect!

Dit jaar ben ik benieuwd wat het aanbod weer gaat zijn en wellicht kom ik eind dit jaar weer langs. Want ondanks dat ik wat langer moest wachten zeker geen reden om op basis van een eerste ervaring hier niet meer te bestellen. Daarvoor is echt teveel service geleverd:thumbup:

Bedankt voor alle inspanningen Patrick, Ellen, Bassie, Avalanche en de rest van het team.
Toen het deurtje even open was zag ik de jongens bezig met mijn niet zo kleine bestelling. Het ontkooien en het op z'n rug leggen van de box leek wel een worstelpartij. Respect ervoor om dat met zo'n intensiteit 3 dagen vol te houden. Wat een Popeyes!

Het vuurwerk was top, er hebben een hoop mensen van genoten. Alle goeds toegewenst in dit nieuwe jaar!

De 29ste ben ik voor het eerst bij jullie in de winkel geweest. Uiteindelijk zat ik een klein uurtje later weer met een complete bestelling in de auto. Het was even wachten, maar dat was helemaal niet erg. Soms loopt het gewoon zo en iedereen liep duidelijk de benen uit zijn lijf! Ondanks de drukte/stress was iedereen toch gewoon vriendelijk. Er bleken een aantal mede forummers in de rij te staan. Dus dat was nog erg gezellig! Uiteindelijk zat het presentje er niet bij. Jammer, maar helaas. Ik heb er zelf ook helemaal niet meer aan gedacht en aangezien het 2 uur rijden heen en weer was, was dat ook geen optie. Patrick en co. bedankt voor de mooie aanbiedingen afgelopen 2 jaar! En wellicht tot december.

Hi Patrick en team,
Bedankt voor alweer een prettige ervaring bij het afhalen!
Ruim van tevoren werd er gecommuniceerd dat de Geisterblitz er niet was en de voorgestelde vervanger was helemaal prima!
Het afhalen zelf ging weer erg voorspoedig met een leuk bedankje voor het doorschuiven! Dank daarvoor!
Volgend jaar gewoon weer!

Tijdens het afhalen zijn er vanwege ontbrekende items etc nog afspraken met diverse mensen genmaakt over de afhandeling daarvan.
Inmiddels is dat voor iedereen afgerond

Na een weekje bijkomen ook even een berichtje van mij :)
Ik was de 30e rond 06:30 uur in de winkel. Aangezien ik zelf in een vuurwerkwinkel werk, weet ik dat je de eerste dag beter kunt vermijden, indien mogelijk. Dat bleek te werken, want de 30e ademde de winkel rust en kalmte uit. Ik was de enige klant in de winkel op dat moment en kon nog even een praatje met Bas maken. Helaas heb ik Avalanche en Patrick niet gezien, maar de vader van Patrick stond er wél. Mijn bestelling was niet super groot, maar door twee keer doorschuiven, een niet-leverbare Cracker Fontänen, en samenvoegen van orders, was de administratie er voor Patrick niet eenvoudig op geworden. Toch was er een 100% score! Alles stond in no-time op de balie, en samen met Bas controleerde ik alles. De gratis knalcake als presentje wordt ook erg gewaardeerd :) Knalde super!
Vuurwerk Huizen is echt een hele fijne winkel die ik iedereen kan aanraden. Voorbeeldige communicatie, geweldig assortiment, fijne medewerkers, en alles heel netjes op orde. Top! Bedankt Patrick en co. en graag tot de volgende keer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan