[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Dennis... ik kijk weer eens in die webshop van je... kloppen die prijzen wel?

Geintje natuurlijk. Succes met de verkoop dit seizoen, dat het eindelijk maar weer eens los mag gaan!!

Zodra deze binnen is maak ik even een foto deze pallet staat nog bij vulcan.

Ik heb deze daar laten staan na het verbod van vorig jaar in overleg met vulcan omdat ik toen liever cat1 had natuurlijk.

Op deze pallet zit namelijk het laatste kleine spul zeg maar vanuit vulcan wat nog binnen moest komen.

Maar als hij geleverd is ga ik kijken.

Dennis

Zijn deze met oude of nieuwe label?

https://webshop.vuurwerkalmerehaven.nl/artikel/happiness

Ik heb het afgelopen jaren een paar keer gevraagd volgens mij, maar het was nog niet bekend. Inmiddels meer info toevallig? :)

Hahahaha Avalanche ben je nou weer te laat :bonk:

Ik zie je wel langs komen een keer zo als elk jaar koffie staat weer klaar.

Dennis

Hee Dennis... ik kijk weer eens in die webshop van je... kloppen die prijzen wel?

Geintje natuurlijk. Succes met de verkoop dit seizoen, dat het eindelijk maar weer eens los mag gaan!!

Cat1 afhaaldag

Aankomende zaterdag zijn we weer open voor afhaal CAT1 tussen 11 uur en 13 uur.

Tevens hebben we vandaag ook weer wat voorraad binnen gehad en leuk op de shop gezet onder de cat1 groep.

Bestel wel vast online graag.

Dennis

Vandaag de nieuwe dummy'aan het plaatsen in de showroom het gevoel komt nu wel weer bij het team :p laat het maar snel december worden.

Best een leuk assortiment trouwens.

20220917_121311.jpg

15 Oktober hebben weer een Afhaal dag voor cat1 in Almere Haven tussen 11 uur en 13 uur.

Verder hebben we ook een voorraad bij de Plus staan wat elke dag gewoon gehaald kan worden.

Kijk op de webshop voor de voorraad die daar aanwezig is.

Dennis

Goedemorgen Dennis. Komen er nog nieuwe producten in de webshop dit jaar?

Hoi LiamVB

Ik ben wel aan het rond kijken maar ik wil eerst even zekerheid hebben dat het ook binnen komt.

Afkeur of andere dingen daar kunnen we ook niets aan doen maar we willen even geen risico nemen.

Aankomende zaterdag zijn de jongens bezig met de showroom dus doen we even extra 2 uurtjes de winkel open voor Cat1 vuurwerk.

Dennis

308007222_795655601654761_5318985106716258504_n.jpg

Ben ik weer met nog een vraagje. Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar toch:

Het afhaalblok van mijn eerste bestelling is nu vol. Kan ik bij de volgende bestellingen een ander afhaalblok kiezen en alle bestellingen alsnog bij het afhaalblok van de eerste bestelling ophalen?

Kijk ook even naar de producten die je besteld. Misschien zit daar een product tussen die in jouw ophaalmoment niet aanwezig is.

En daardoor lijkt het alsof het blok niet beschikbaar is.

Ben ik weer met nog een vraagje. Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar toch:

Het afhaalblok van mijn eerste bestelling is nu vol. Kan ik bij de volgende bestellingen een ander afhaalblok kiezen en alle bestellingen alsnog bij het afhaalblok van de eerste bestelling ophalen?

Hoi liamVB

Helaas is dat niet mogelijk wel als je nu besteld en de andere laat verplaatsen naar later dat is geen probleem.

Dennis

Kijk ook even naar de producten die je besteld. Misschien zit daar een product tussen die in jouw ophaalmoment niet aanwezig is.

En daardoor lijkt het alsof het blok niet beschikbaar is.

Dit klopt

Ons systeem ziet ook wat en waarneer iets binnen komt weer. Als hier 1 artikel later binnen komt geeft die pas het blok vrij als de pallet leverings tijd voorbij is.

Dennis

Zeker wel leuke.labels idd. Eventueel een vitrine met Evomeister er naast voor de kleur en je hebt al een leuk begin van de showroom.

Dennis hoe is het kom je nog met leuke acties??
Zo stil rond vuurwerk Almere

Het is al bijna tijd voor de reguliere consument joh :p
Nee grapje, Almere-Haven is er vooral speciaal in het laagseizoen voor de freaks! Altijd prachtig om te zien hoe Dennis altijd zo vroeg iedereen weer vuurwerkhyper maakt! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan