[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie actie! Gelijk gebruik van gemaakt. 1 x W-shape Dominator, 1x Crackling Wave en 1x Thundertronix.

Is het mogelijk om mijn 2 orders samen te voegen? Dat ik alles met de tijd van de eerste kan ophalen?

Kijk mooie actie!
Ga van de week eens lekker zitten voor de eerste bestelling in Breda dit jaar.
Goed om te zien dat jullie lekker bezig blijven.
En fijn om weer een mooie actie te zien!

Had een paar dagen geleden "simply the best" die nieuwe breda box besteld bij jullie, gewoon op de gok. Weten jullie wanneer daar meer info over komt?

Mooie updates, geeft misschien al een inkijkje welke producten van broekhof uitloop zijn. Maar kan ook voorbarig zijn en gewoon goede onderhandelingen van Breda:) moet mezelf weer inhouden om niks bij te kopen.

Ik dacht dat 84,- voor W-triple layer al bijzonder laag was, jullie gaan er lachend onderdoor...hahaha
En niet te vergeten €5.25 voor de monster ride dat is een belachelijk lage prijs!!!

Mooie actie hebben jullie maar voormij te ver weg.

Had een paar dagen geleden "simply the best" die nieuwe breda box besteld bij jullie, gewoon op de gok. Weten jullie wanneer daar meer info over komt?

Die waren we aan ´t uploaden en was nog niet de bedoeling dat ´ie online komt. Maar het wordt een heel toffe box in samenwerking met Broekhoff, 100 shots 30 mm.

Wat een geweldige prijzen! Die w triple layer is echt zo ontzettend goed geprijsd! Weer een nieuwe bestelling!

Moet je elke keer 65 euro besteden? ik heb namelijk al bestelling gedaan, en voor eventueel bijbestellen moet je dan weer 65 euro besteden?

Dank allemaal voor jullie enthousiasme! Let op: sommige prijzen blijven niet zo laag, dus profiteer op tijd!

Moet je elke keer 65 euro besteden? ik heb namelijk al bestelling gedaan, en voor eventueel bijbestellen moet je dan weer 65 euro besteden?

Het minimale order bedrag blijft voorlopig 65 euro!

ook als je al eens besteld hebt?

Ja het is wel jammer, want vaak zie ik nog wel eens 1 leuk product van 15-30 euro staan.
Gisteren toevallig dan een W-Shape dominator van 80 euro, alleen een paar dagen terug heb ik toch maar niet besteld omdat ik toen niet aan het minimumbedrag kwam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan