[Freakactie 2022] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste keer Huisman voor mij. Mooi assortiment, voor deze tijd prima actie en snelle/meedenkende reacties op vragen.

Vergeet a.u.b. niet om altijd een Freak-actie code in te voeren. Is het een eerste bestelling dan graag de VWC- of CBK-code en als het een volgende bestelling is dan altijd jouw nieuwe Persoonlijke Kortingscode. Alvast bedankt!

Mijn complimenten voor de acties die hier gehouden worden, volgens mij kom je uiteindelijk op een mooie korting uit als je eenmaal snapt hoe dat kortingssysteem werkt:p.
Ik zit nog even in dubio of en wat ik ga bestellen.

Eerste bestelling van het jaar is de deur uit.

Twee mooie uitloopblokken tegen zeer scherpe prijzen.

Glitter Willow 2 Colorz
Spinnerz 2 Colorz

Bedankt voor de mooie aanbieding en ben heel blij deze twee toppers nog eens in de straat te hebben staan :bye:

Allemaal bedankt voor de mooie woorden en vele bestellingen, dat doet ons goed!!

Ook dit jaar weer even een oproep: we communiceren vooral via onze Nieuwsbrieven over nieuwe artikelen, Freak-actie, andere bijzonderheden, enz. Helaas verdwijnt mail van ons regelmatig in SPAM/Junk/Reclame-folders van mailproviders zoals Gmail en Hotmail. Daarnaast "hikt" ons Nieuwsbrief-system nog wel eens. Vervelend wat dat gaat ook om Bestelbevestigingen, Afhaalbewijzen, mail met nieuwe Persoonlijke Kortingscode, enz.

Daarom 2 verzoeken/tips:

1. Controleer in jouw SPAM/Junk/Reclame-folders van jouw mail of daar Huisman-berichten staan. Zoja, markeer ze a.u.b. als "Geen SPAM" of "Betrouwbaar". Voeg daarnaast onze mailadressen [email protected], [email protected] en [email protected] a.u.b. toe aan jouw Contacten. Dan weet je zeker dat onze mails en nieuwsbrieven in jouw Inbox binnenkomen en niet ergens in een vage mailfolder verstopt zitten.

2. Als jij twijfelt of je wel onze Nieuwsbrieven ontvangt, die zeker belangrijk zijn voor de Freak-actie en zaken m.b.t. het afhalen, of wil je graag onze Nieuwsbrief ontvangen, ga dan naar de volgende pagina en vul jouw Nieuwsbrief-contactgegevens daar nog even een keer in: Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief

Beide punten kosten samen even een paar minuutjes tijd maar zo helpen we elkaar om makkelijker en beter met elkaar te communiceren. En zo weten wij met grotere zekerheid dat iedereen onze berichten ontvangt.

Alvast bedankt!

Mooie bestelling(en) geplaatst hier. Heel mooi divers assortiment en voldoende keuze in cakes en compounds. Helaas geen katan special#4, maar ik ben erg in mijn sas met spinnerz en willows Volt toppers die ik niet eerder heb gehad.

308377266_2269125126571309_5388469309849768381_n.jpg

WORK, WORK, WORK!! Bij Huisman Vuurwerk zijn we druk bezig met het verzamelen van alle productdetails, -afbeeldingen en -video's van de nieuwe artikelen voor dit seizoen...

Fora nieuwe artikelen1.jpg

NIEUW IN ONZE WEBSHOP!!
Sinds vanochtend te bestellen via onze webshop: meerdere nieuwe artikelen van Magnum Vuurwerk, Luypaers NL en Funke NL! En natuurlijk te bestellen mét de extra kortingen van onze Freak-actie! De kortingen gaan dus nog van de aanbiedingsprijzen af!

Binnenkort volgen nog meer nieuwe artikelen van o.a. Vuurwerktotaal, Rubro en Vuurwerkmania!

Neem gauw een kijkje op http://www.huismanvuurwerk.nl!!

Bekijk bijlage 66930

NIEUW IN ONZE WEBSHOP!!
Sinds vanochtend te bestellen via onze webshop: meerdere nieuwe artikelen van Magnum Vuurwerk, Luypaers NL en Funke NL! En natuurlijk te bestellen mét de extra kortingen van onze Freak-actie! De kortingen gaan dus nog van de aanbiedingsprijzen af!

Binnenkort volgen nog meer nieuwe artikelen van o.a. Vuurwerktotaal, Rubro en Vuurwerkmania!

Neem gauw een kijkje op http://www.huismanvuurwerk.nl!!

Dikke items! Ik ben zelf erg fan van de Howling Wolf.

Ook jij hebt geen video van die Goldfontanen van Funke op de site staan.
Ben wel erg benieuwd naar dat ding, en de ervaringen.

ik gok dat ze overeenkomen met de fontein van springteufel 2/komodo dragon, want dat zou prijs technisch wel kunnen kloppen

Dikke items! Ik ben zelf erg fan van de Howling Wolf.

Ook jij hebt geen video van die Goldfontanen van Funke op de site staan.
Ben wel erg benieuwd naar dat ding, en de ervaringen.

ik gok dat ze overeenkomen met de fontein van springteufel 2/komodo dragon, want dat zou prijs technisch wel kunnen kloppen

Die van de Komodo en Springteufel gaan wel hoog maar of dat ook 5 meter is? Hoge verwachtingen zijn er zeker. Beeldmateriaal is onderweg aldus Lesli.

Mooie uitbreidingen weer Erwin. Hopelijk een succesvolle verkoop voor jullie met deze mooie actie! :yes:

Einde Openingsaanbiedingen 2022.jpg

LET OP: Einde Openingsaanbiedingen in zicht!!

Zoals vorige week in de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief aangegeven kun je nog t/m deze vrijdag 30-09 profiteren van onze Openingsaanbiedingen. Deze artikelen zijn vanwege de start van het Vuurwerkseizoen nu nog tegen een extra scherpe prijs te bestellen. Daarna zullen ze in prijs stijgen en zullen ze niet meer voor een vergelijkbare prijs te krijgen zijn. Je ziet er hierboven een aantal, we hebben er nog meer!

Scoor ze nu het nog kan tegen die extra scherpe actieprijs. En je weet OP = OP!!

Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/openingsaanbiedingen

WOW!! PRIMEUR!! NIEUW IN NL!!
Wij van Huisman Vuurwerk hadden de eer om als eerste in NL de gave nieuwe Fire Assorted te testen. En hoe! Deze Bengaalse vlammen zijn waardige opvolgers voor de Funke Bengalfeuer Mix die vanaf dit jaar helaas bij Funke uit het assortiment is.

4 stuks in de kleuren Groen, Paars, Rood en Blauw. Hoge felle vlammen en lange brandtijd.

Binnenkort bij ons te bestellen, uiteraard met korting van onze Freak-actie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan