Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
minimaal bestelbedrag eur 15 volgens mij. maar linksom of rechtsom een topactie.En er is geen minimaal bestelbedrag ?![]()
ja inderdaad, acties zijn wel echt knotsgek, ik weet nog dat ik twee jaar geleden bij deze acties het toevallig tegenkwam zonder te weten dat die actie liep en toen heb ik nog een berichtje gestuurd "volgens mij gaat er iets mis in de webshop"minimaal bestelbedrag eur 15 volgens mij. maar linksom of rechtsom een topactie.
staat ook nog bij elke bestelling...
Is Decibel ook te kiezen? Staat niet bij budget cakes ondanks dat die minder dan 20 euro kost
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING!
Wederom heeft de overheid besloten om het éénmalige vuurwerkverbod van vorig jaar doodleuk te herhalen... 2 jaar achter elkaar geen omzet maken maar wel de kosten zal voor velen niet te verantwoorden zijn. Ook wij hebben geen geldboom staan die wekelijks bloeit maar we gaan wel iedereen terug betalen die een order heeft geplaatst in zowel 2020 als in 2021. En dat zijn er nog al wat.
MAIL OF BEL ONS NIET of je je geld terug krijgt. Dat antwoord is JA!
Het is net als vorig jaar een puzzel maar we gaan ons best doen dat iedereen op korte termijn zijn of haar geld terug heeft gekregen! Elke klant krijgt hierover een mail.
Morgen gaat onze winkel gewoon open om 10.00 uur voor de aankoop van categorie 1 vuurwerk!